"du ved dit barn er godt opdraget når....."

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

Stéphanie

Caroline86 skriver:

nu har der været mange "du ved du er gravid når" osv tråde så nu skal vi have en ny sjov tråd...

vi fik et godt eksempel her til morgen:

Du ved dit barn er godt opdraget når...

12 mdr. gammel baby sover til kl. 9.30 fordi det er lørdag og mor og far er trætte

kom med Jeres

Når hun efter aftensmad selv siger: "Tak for mad, velkbekom, må jeg se fjernsyn, ja det må jeg når jeg har været i bad" og derefter går ud på badeværelset for at tage tøjet af.. 3½år 

Kan ikke lade være med at grine når hun gør det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

eElak

man ved at knægten er godt opdraget når han insisterer på at åbne lågen til parken for damerne... 

(knægten er knapt 2 år)

Anmeld

5. marts 2011

quar20

du ved dit barn er godt opdraget når : Han selv siger sgooooo ( værsgo ) - og rækker os en ting, mad osv.

Når vi har spist og han siger taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak mad

Når han sover længe og her snakker vi efter kl.6 ( det sker dog sjældent - men det sker )..

Når han går hen og aer en baby og siger øøøøøød ( sød ) - vildt fremmede baby i føtex Det syntes jeg er så nuttet..

Anmeld

5. marts 2011

Laulund87

quar20 skriver:

du ved dit barn er godt opdraget når : Han selv siger sgooooo ( værsgo ) - og rækker os en ting, mad osv.

Når vi har spist og han siger taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak mad

Når han sover længe og her snakker vi efter kl.6 ( det sker dog sjældent - men det sker )..

Når han går hen og aer en baby og siger øøøøøød ( sød ) - vildt fremmede baby i føtex Det syntes jeg er så nuttet..

Når han giver Maria et kram! Der smeltede jeg

Anmeld

5. marts 2011

CarinaSB

Noah har det med hvis han vil have noget og vi så giver ham det får man et kæmpe smil og nusser en på kinden og siger Mor/far dygtig 

Når han kommer hen og ligger hovedet op af en og siger du sød  

Når man giver ham noget og han smiler og siger tak og giver en et kæmpe kys Han er 1½ år gammel .. 

Anmeld

5. marts 2011

Mathilde

Celina er 1½ år.

Hun går næsten altid ud i skraldespanden med fx skralden fra sin mandarin eller papir brugt til fingrene.

Hvis hun bliver frustreret og kommer til at slå, putter hun hovedet ind til os, siger glad "heeej" og så får vi lige et kys, som undskyldning.

Hjælper til med rengøring og borddækning

Anmeld

5. marts 2011

LinLin

...han siger: "jeg sætter lige din tallerken ud på bordet, mor!", når jeg er gået i gang med at give Adam mad uden at have "ryddet op efter mig"

...han uden at blive spurgt, samler det op Adam taber og giver ham det

... et år efter husker at han har set min veninde  på cykel dreje til højre i et lyskryds, selvom der var rødt! (og liiige husker hende på det hver gang de ses )

Han er 4 ½ (og verdenens sødeste storebror!)...

Anmeld

5. marts 2011

Gittemor09

sofie er 1½

det er når hun pænt siger ma' mad (tak for mad) når hun ikke kan spise mere...

samler alt op efter sig og smider i skraldespanden....

når man får et kys med det samme hun har gjort noget forkert... inden man når og åbne munden

når hun siger elser dig dig dig (jeg elsker dig) når man ser hende, eller putter hende i seng....

når hun sover mellem 12-13 timer hver nat.... (hun bliver puttet kl. 18)

Anmeld

5. marts 2011

Caroline86

sommerbarn<3 skriver:

Når man er ude og spise og Jasmin 5 år (bonusdatter)  siger "Cathrine! Man må ikke tale med mad i munden" 

Så må man jo sidde pænt og vente med at snakke sammen til man er færdig med at spise.

Måtte så finde på en regel om, at når man er ude i byen og hygge sig, må man godt tale lidt med mad i munden. Hvis man bare tager små bidder hehe 

Anmeld

5. marts 2011

Caroline86

momse22 skriver:

Når hun efter aftensmad selv siger: "Tak for mad, velkbekom, må jeg se fjernsyn, ja det må jeg når jeg har været i bad" og derefter går ud på badeværelset for at tage tøjet af.. 3½år 

Kan ikke lade være med at grine når hun gør det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.