Bio-Strath

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

NoName

Hej

er der nogen af jer der har nogen erfaring med bio-strath dråber, både gode og dårlige erfaringer? Jeg har ladet mig fortælle at de skulle være gode mod maven???

NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Ansemusen

Vi er begyndt at bruge det, fordi Thias hele tiden var syg. Nu er det noget tid siden han har haft feber. M>en ved endnu ikke om det hjælper eller ej.

Anmeld

5. marts 2011

dorthemus

Jeg er lige startet på at give Runa det efter næsten to måneder med snot og forkølelse...det styrker immunforsvaret så det kan vel aldrig være skidt

Anmeld

5. marts 2011

Lone Jakobsen

jeg prøvede det til min ældste søn da han var lille. han fik det i 2 mdr, men det havde ingen effekt.

Anmeld

5. marts 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Både min søn og jeg tager det.Jeg har før taget det med stor succes.Hele vinteren døjer jeg med ondt i halsen og høj feber,men siden jeg begyndte har jeg højst haft lidt ru hals i max. 1 døgn.

Min bror,som er ftf og også har døjet meget med al muligt,har også fået det hele sin barndom,og der synes vi også der har været stor effekt.

Anmeld

5. marts 2011

Susan1978

begge vores børn får "snaps" hele vinter halvåret" de får alle 30 dråber om morgenen i en sjat æblejuice.

det er meget sjældent at de er forkølet..

jeg tør ikke lade være med at bruge det igen..

jeg ved så ikke om det decideret hjælper på maven? jeg tænker det er til imunforsvaret.

Anmeld

5. marts 2011

NoName

Det lyder jo godt at i har gode erfaringer med det.

Det var en fra min mg der sagde at det kunne bruges mod lidt træg mave...

Jeg prøver, det kan vel ikke skade???

Anmeld

5. marts 2011

Klumpe-dumpe

noname skriver:

Det lyder jo godt at i har gode erfaringer med det.

Det var en fra min mg der sagde at det kunne bruges mod lidt træg mave...

Jeg prøver, det kan vel ikke skade???

Nej det skader bestemt ikke, hvis det ikke hjælper mod træg mave.

Men ift. det er mod at styrke imunforsvaret, så har det først rette effekt efter 3 mdr.

Anmeld

5. marts 2011

NoName

Rose <3 skriver:

Nej det skader bestemt ikke, hvis det ikke hjælper mod træg mave.

Men ift. det er mod at styrke imunforsvaret, så har det først rette effekt efter 3 mdr.

Det er jo også godt...

nu må vi se, jeg prøver, så melder jeg tilbage hvis der er en effekt af den ene eller anden slags

Anmeld

5. marts 2011

Klumpe-dumpe

noname skriver:

Det er jo også godt...

nu må vi se, jeg prøver, så melder jeg tilbage hvis der er en effekt af den ene eller anden slags

Super duper. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.