hvor er det bare træls(brok)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Alberts/

at skulle skifte ble om natten,

albert kan ikke klare og have en tisseble eller gevinst ble og skal nærmest skiftes før han har tisset eller skidt, også om NATTEN

og han tisser tit

i nat var det 7 gange, og vi har været oppe på 14 bleer og 2 gevinst bleer på 1! nat

ame for søren jeg forbander alt det tisseri og så lige om natten,

han har ellers altid sovet igennem  meeen nu alle de bleer, jeg opgiver snart at sove,

og om dagen er der nok gøre mål så heller ingen søvn der

Sorry for brok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Mathilde

Pyh det lyder hårdt! Det er ren tortur, at blive vækket så mange gange...det føles som om man slet ikke sover

Jeg synes det lyder helt vildt, at han har så mange våde bleer om natten....det lyder nærmest ikke "normalt" i mine ører er det bare få dråber eller er det en alm. våd ble?

Ville måske tale med sp eller læge..

Knus!

Anmeld

4. marts 2011

Alberts/

Mathilde skriver:

Pyh det lyder hårdt! Det er ren tortur, at blive vækket så mange gange...det føles som om man slet ikke sover

Jeg synes det lyder helt vildt, at han har så mange våde bleer om natten....det lyder nærmest ikke "normalt" i mine ører er det bare få dråber eller er det en alm. våd ble?

Ville måske tale med sp eller læge..

Knus!

den er meget sjælden meget våd, der skal kun 2 dråber til før han vil skiftes.

lægen siger at han bare er en dreng som tisser tit men ikke meget af gangen, så må bare leve med at bruge MANGE bleer og meget lidt søvn

Anmeld

5. marts 2011

Mathilde

Alberts/ skriver:

den er meget sjælden meget våd, der skal kun 2 dråber til før han vil skiftes.

lægen siger at han bare er en dreng som tisser tit men ikke meget af gangen, så må bare leve med at bruge MANGE bleer og meget lidt søvn

Utroligt, at han registrerer to dråber tis og vågner... håber for jer, at det tager lidt af med tiden, så I kan få lidt mere sammenhængende søvn!

Anmeld

5. marts 2011

Alberts/

Mathilde skriver:

Utroligt, at han registrerer to dråber tis og vågner... håber for jer, at det tager lidt af med tiden, så I kan få lidt mere sammenhængende søvn!

håber jeg ogå det er først for 3 uger siden han begydte med det, han har ellers ltid sovet igennem, det er frygteligt. hader det bleskift efterhånden, men kan det sørme snart i søvne(;

Anmeld

5. marts 2011

Mathilde

Alberts/ skriver:

håber jeg ogå det er først for 3 uger siden han begydte med det, han har ellers ltid sovet igennem, det er frygteligt. hader det bleskift efterhånden, men kan det sørme snart i søvne(;

Ja man kan næsten blive selvlært søvngænger

Anmeld

5. marts 2011

Alberts/

Mathilde skriver:

Ja man kan næsten blive selvlært søvngænger

ja, i nat havde jeg åbenbart også tget hans dynebetræk af hans dyne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.