argh :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Anonym trådstarter

det værst jeg frygtede er sket.. kulik barn  

hold kæft hvor er det dog hårdt  

er der slet ikke nogle gode råd mod kulik børn ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Mylicon dråber og kamille te Det hjalp her ..

Eller cykle med benene .. Der er nogle der har prøvet med zoneterapi , men det har jeg ik , så ved ikke om det hjælper

Anmeld

4. marts 2011

tinasmor

Hvis du googler "kolik" kommer der en hel masse frem.

Håber du finder nogle gode råd i mellem siderne.

Mange har prøver zoneterapi. Prøv at cykle med benene og kører lidt blindt rundt på maven ved navlen.

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

okay TUSIND tak.. det er værd og prøve..

Anmeld

4. marts 2011

Anja&jesper

Anonym skriver:

Jeg har selv barn der har haft kolik, i starten var der ingen der kunne hjælpe for lægerne vidste ikke hvad det var, så Mikkel fik først diagnosen da han var 2 1/2 måned, efter der fik jeg hurtigt fat i en der kan zoneterapi på små børn og der fik vi en tid til vi var der 4 gange og nu har jeg bare en mega glad dreng som bare er så meget på og så meget barn, jeg fik en speciel te af hende og nogle ting jeg selv kunne gøre, så det kan jeg kun anbefale. Nu ved jeg ikke lige hvor du kommer fra men jeg er selv fra Sjælland ved Ringsted og vi gik til zoneterapi i Hvalsø. Mikkel var så SUPER glad hver gang han så vi skulle hen til hende og under behandlingen var han glad og snakkede det var bare noget der gjorde at mit hjerte blev blødt ( på en super god måde)

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

ja det er da værd at på prøve det.. ville da gøre alt for at det går væk.. jeg bor tæt på slagelse.

Anmeld

4. marts 2011

Kildebakken

Jeg har ikke selv et kolik barn, men kan fortælle dig, hvordan jeg er blevet rådet i forhold til trøst af mit barn. Det er vigtigt at han kan mærke at mor lever sig ind i hans problem og gør sit for at trøste. Tal beroligende med ham og hold ham tæt ind til dig. 

Det er vigtigt at gråden ikke får dig til at føle dig som en dårlig mor, det er du nemlig ikke!!! Selvom den lille græder får han alligevel god tryghed hos dig og du lærer ham at du er hans base, når noget er galt:-)

Jeg ville også tjekke om han spænder mavsen, måske det er fordøjelsessystemet, som ikke er rigtigt oppe at køre endnu. I så fald anbefales mere bøvsning også mellem måltiderne:-)

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Jeg har ikke selv et kolik barn, men kan fortælle dig, hvordan jeg er blevet rådet i forhold til trøst af mit barn. Det er vigtigt at han kan mærke at mor lever sig ind i hans problem og gør sit for at trøste. Tal beroligende med ham og hold ham tæt ind til dig. 

Det er vigtigt at gråden ikke får dig til at føle dig som en dårlig mor, det er du nemlig ikke!!! Selvom den lille græder får han alligevel god tryghed hos dig og du lærer ham at du er hans base, når noget er galt:-)

Jeg ville også tjekke om han spænder mavsen, måske det er fordøjelsessystemet, som ikke er rigtigt oppe at køre endnu. I så fald anbefales mere bøvsning også mellem måltiderne:-)

tusind tak for dine gode råd, jeg prøver virkelig alt.. for den lille stakkel er jo helt færdig..

vil nu indrømme at man tænker lidt om man virkelig er en god mor, når man ikke kan gøre noget, når hun græder så meget

Anmeld

6. marts 2011

Lone Jakobsen

åh hvor jeg føler med dig...kolik er så slemt. prøv at svøbe ham mens du bærer ham. så føler han sig i hvertfald helt tryg og varm mens det står på.

og så sørg for god hjælp/aflastning til dig selv. få nogen til at overtage mens du går lidt udenfor. du skal helt ud hvor du ikke længere kan høre ham. det hjælper på de flossede nerver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.