Søs skulle scannes - var lidt fræk og så blev jeg også..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Stjernholm87

Ja overskriften siger alt.. .

Jeg har jo været i tvivl om min termin, da jeg virkelig IKKE kunne huske jeg havde haft mens i Januar. Så var ved lægen i onsdags og fik snakket med lægen og fik en underlivsundersøgelse. Men har bagudvendt livmoder så lægen kunne intet mærke... øv øv..

MEN min søs skulle til nakkefold i dag på Randers sygehus, jeg skulle med. Hende som skulle scannes Søs er en af hendes veninders veninder. SÅ min søster kendte hende godt også fra hendes sidste graviditet med scaningerne.
Jeg besluttede jeg ville være lidt fræk og spørge om hun ikke kunne klare to fluer med et smæk og lige tjekke om der var hjerteblink og hvor stor fisen er.  Fandme om hun ikke lige sige sagde: "Hop op med dig Kathrine, så kigger vi lige"
Weee var lidt nervøs, for tænk nu hvis der intet hjerte var.

MEN DET VAR DER  Et meget fint et... Ihh det var dejligt. Og er 8+4 .... Så nu er der ro på. Skal jo normalt selv scannes i næste uge, da vi ikek vidste hvor langt jeg var, SÅ har fået en EKSTRA scanning..  og set lille fisen...

Rigtig god weekend piger, min startede HELT perfekt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

MHS

Ja lidt frækhed betaler sig en gang i mellem Dejlig oplevelse for dig.

Selv har jeg også lavet en "underhånds aftale" om scanning på mit job. På mandag sidst på eftermiddagen / aften, når alle er gået hjem bliver jeg lige scannet af en venlig obstetriker. Der er ikke som sådan en god grund til at blive scannet, udover nysgerrighed... Jeg glæder mig da også helt vildt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.