Quinny zapp xtra klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.850 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Bas

Hej Folkens.

Nogen der har erfaring eller kender til Quinny zapp xtra?
Synes simpelthen at den er så fed og vi skal snart på ferie så den ville være genial at eje.
Da jeg skal bestille den fra Tyskland, vil jeg gerne lige først høre folk der har erfaring med den.

Knus Bas og Ela
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Bas

Slet ingen der kender den?

Anmeld

4. marts 2011

Kamulla

min mor har lige solgt en billigt til min veninde, som så alligevel ikke bruger den (hendes datter var over 3 da hun købte den) og har den til salg igen...   har ikke hørt noget dårligt om den

Anmeld

4. marts 2011

Bas

Sallisørøver skriver:

min mor har lige solgt en billigt til min veninde, som så alligevel ikke bruger den (hendes datter var over 3 da hun købte den) og har den til salg igen...   har ikke hørt noget dårligt om den

Er det rigtigt? Det er zapp xtra modellen ikk?
Ved du hvor gammel den er og evt. farven?

Anmeld

4. marts 2011

Kamulla

Bas skriver:

Er det rigtigt? Det er zapp xtra modellen ikk?
Ved du hvor gammel den er og evt. farven?

nåå nej opdagede det er en buzz

denne som er sort og koksgrå

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2011

Bas

Sallisørøver skriver:

nåå nej opdagede det er en buzz

denne som er sort og koksgrå

Okay så. Vil helst eje en Zapp xtra, altså hvis den er god. Producenten roser den til skyerne, men vil helst også høre brugernes mening.

Anmeld

4. marts 2011

Kamulla

hehe ja.. i min verden lignede den den du havde sat ind.. men da jeg fandt vognen på hendes prufik kunne jeg jo godt se det ikke var den samme.. men tror skam det er en fin vogn

Anmeld

7. marts 2011

MissTooze

Skulle lige til at oprette en tråd om det samme

Jeg synes nemlig også den ser så smart ud, men har ikke set den i nogle danske butikker. Ved de har den almindelige model i babysam, så måske man kan få dem til at bestille den hjem? Kunne godt tænke mig at se den "live" inden jeg købte den

Anmeld

7. marts 2011

Bas

MissTooze skriver:

Skulle lige til at oprette en tråd om det samme

Jeg synes nemlig også den ser så smart ud, men har ikke set den i nogle danske butikker. Ved de har den almindelige model i babysam, så måske man kan få dem til at bestille den hjem? Kunne godt tænke mig at se den "live" inden jeg købte den

Har spurgt i Babysam, de bestiller ikke hjem. Ønskebørn har den i deres nye katalog og den koster 2300 her i Dk. I tyskland kan du få den til 1500 danske kroner, så der er penge at spare. Jeg har kigget på en anden der ligner denne Quinny og den var bare så ustabil så derfor turde ikke at bestille den. Istedet har jeg købt en Brio Sing, og den virker meget mere stabil og robust i det.

Anmeld

7. marts 2011

MissTooze

Kunne være jeg lige skulle smutte en tur i ønskebørn så inden jeg evt. bestiller den Kan brio sing også nemt klappes sammen og vendes begge veje?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.