Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Taak .. Ja han er så
Taak .. Ja han er så
ååh det kan bare ikke være bedre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LotteGabriella skriver: ååh det kan bare ikke være bedre
Enig
nåååå, det må du huske a gøre senere i hans liv også, altså tage billedet i den stol. Det ser sødt ud, og man ser virkelig udviklingen
louiseandersen85 skriver: nåååå, det må du huske a gøre senere i hans liv også, altså tage billedet i den stol. Det ser sødt ud, og man ser virkelig udviklingen
Taak .. Ja jeg kom til at tænke på det i dag ..
Det blir jeg nød til
guuuuuuuuuud, han ligner sin far!! ved godt man som mor også gern vil have de ligner en selv lidt, jeg får nemlig også hele tiden at vide at vores søn ligner faren
Mor-til-Hasse skriver: guuuuuuuuuud, han ligner sin far!! ved godt man som mor også gern vil have de ligner en selv lidt, jeg får nemlig også hele tiden at vide at vores søn ligner faren
Heh eja han ligner sin far rigtig meget , selvom jeg ikke er meget for at indrømme det
Hvor er han skøn Og puha.. hvor går det bare stærkt, et spædbarn har man ikke længe.
Min egen bliver 5 uger i overmorgen.. puha.. Man har jo lige født dem.. eller sådan føles det i hvert fald
Haha, hvor er han dog skøøøn!
Fede billeder at have!
Lille-Nivs.Mor skriver: Hvor er han skøn Og puha.. hvor går det bare stærkt, et spædbarn har man ikke længe. Min egen bliver 5 uger i overmorgen.. puha.. Man har jo lige født dem.. eller sådan føles det i hvert fald
Det går aalt fro stærkt Og tak
sne190810 skriver: Haha, hvor er han dog skøøøn! Fede billeder at have!
Taaak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128