Kender i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

TbCp

Kender i de der folk der bare snakker for at holde fluerne væk?!?!?!

Sådan har Carsten været hele min middagspause... min meget vigtige og eneste pause på hele dagen... og så knævrer manden et øre af uden at sige noget som helst....

Nå... Synes bare lige det var sjovt at drille ham lidt ved at fortælle at nu havde jeg smidt ham og hans snakkeri på baby.dk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Jules

Hihi.... Det kender jeg alt for godt :)

Anmeld

4. marts 2011

JustAnotherName

TbCp skriver:

Sådan har Carsten været hele min middagspause... min meget vigtige og eneste pause på hele dagen... og så knævrer manden et øre af uden at sige noget som helst....

Nå... Synes bare lige det var sjovt at drille ham lidt ved at fortælle at nu havde jeg smidt ham og hans snakkeri på baby.dk!

Hahaha, JO! Det kender vi nu nok til! ....Både at skulle høre på. Men også ind imellem selv at komme til  ....Men MEST at manden plapre en masse meningsløst snak - selvfølgelig

Anmeld

4. marts 2011

Ranarupta

TbCp skriver:

Haha, ja! 
Nicolai plejer ALTID at gøre det, når jeg laver noget MEGET VIGTIGT (læs: er på baby.dk)!

Anmeld

4. marts 2011

Ranarupta

dobbelt indlæg

Anmeld

4. marts 2011

sarahb

SNOOOORK... Man tænker bare hooooold nuuuuuu mund, og lad mig have ro i mit hoved, TAK

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

Jules skriver:

Hihi.... Det kender jeg alt for godt

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Hahaha, JO! Det kender vi nu nok til! ....Både at skulle høre på. Men også ind imellem selv at komme til  ....Men MEST at manden plapre en masse meningsløst snak - selvfølgelig

Ja selvfølgelig!!! Her er det også mest manden..... tror jeg nok

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

Ranarupta skriver:

Haha, ja! 
Nicolai plejer ALTID at gøre det, når jeg laver noget MEGET VIGTIGT (læs: er på baby.dk)!

Ja det er bare typisk ikke.. og de forstår slet ikke at det altså virkelig er meget vigtigt det her

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

sarahb skriver:

SNOOOORK... Man tænker bare hooooold nuuuuuu mund, og lad mig have ro i mit hoved, TAK

Lige præcis .... må indrømme at jeg ikke har den fjerneste anelse om hvad han lukkede ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.