Ægløsningstest hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

christinak

Jeg tester hver måned med Æl test og den blev positiv om onsdagen d. 23 februar, og de efterfølgende dage blev Teststregen mindre og mindre tydelig, men så Idag er den næsten positiv igen hvordan kan det lige lade sig gøre? Nogen der har nogle bud, er selv lidt på bar bund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Rockertand

christinak skriver:

Jeg tester hver måned med Æl test og den blev positiv om onsdagen d. 23 februar, og de efterfølgende dage blev Teststregen mindre og mindre tydelig, men så Idag er den næsten positiv igen hvordan kan det lige lade sig gøre? Nogen der har nogle bud, er selv lidt på bar bund

Der kan komme mange udsving i farveintensiteten i løbet af en cyklus, men...

Der er nogle (ikke mig), der tror på, at mange kvinder har 2 ægløsninger hver måned, der står en del om det på minmave.dk.

Hvis du er gravid, tester du også positivt på en ægløsningstest, så nogle kan faktisk spore en intensivering i teststregen på en ægløsningtest, når de er gravide, - de tester så nok også svagt positiv på en graviditetstest samtidigt, men der er vel mange udgaver af det normale i denne sammenhæng.

Anmeld

4. marts 2011

Swerg

christinak skriver:

Tjah, sådan var det også med mig, og grunden til at den blev positiv igen så kort efter, der var det fordi jeg var gravid ))

Anmeld

4. marts 2011

christinak

Rockertand skriver:

Der kan komme mange udsving i farveintensiteten i løbet af en cyklus, men...

Der er nogle (ikke mig), der tror på, at mange kvinder har 2 ægløsninger hver måned, der står en del om det på minmave.dk.

Hvis du er gravid, tester du også positivt på en ægløsningstest, så nogle kan faktisk spore en intensivering i teststregen på en ægløsningtest, når de er gravide, - de tester så nok også svagt positiv på en graviditetstest samtidigt, men der er vel mange udgaver af det normale i denne sammenhæng.

Har ikke taget en graviditets test endnu har først testdag på tirsdag så vil først teste onsdag, men har haft mange stikkende jag og smerter i underlivet i over en uge nu og har bare den ledeste hovedpine for tiden efterfulgt af kvalme men tænker det nok er influenza jeg har fået mig

Anmeld

4. marts 2011

christinak

Elias<3 skriver:

Tjah, sådan var det også med mig, og grunden til at den blev positiv igen så kort efter, der var det fordi jeg var gravid ))

Testen blev ikke positiv men den blev meget tydlig, og taget i betragtning at jeg har haft ÆL for over en uge siden, synes jeg det er lidt mærkeligt, har først testsag med G-test på tirsdag

Anmeld

5. marts 2011

Swerg

christinak skriver:

Testen blev ikke positiv men den blev meget tydlig, og taget i betragtning at jeg har haft ÆL for over en uge siden, synes jeg det er lidt mærkeligt, har først testsag med G-test på tirsdag

Men nogen tester jo positivt nogen dage før forventet mens, jeg selv testede positivt 3+4 )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.