Nupo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.565 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

AmalieMalle

Hej alle!

Har et meget enkelt spørgsmål.

Nupo og amming?

Har i prøvet det og er det "lovligt"?

Har smidt 15 kg siden jeg fødte Liam d. 11/1-11 - men vil gerne længere ned - har prøvet nupo før og syntes at det er rigtig godt.

Men ja, ved ikk om det er "sundt" for baby?

Håber I har nogle gode råd og måske lidt erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

AmalieMalle

4. marts 2011

Pia.

Uden at vide mig sikker vil jeg sige nej... Men hvorfor jeg siger nej ved jeg ikke for netop Nupo indeholder jo en masse vigtige ting når man skal tabe sig - men er kun okay i en kort periode ...

Mon ikke vægttabet kommer helt af sig selv når du ammer - sådan har det været med mig alle tre gange....

Men jeg ved det faktisk ikke ?

Knus Pia.

Anmeld

4. marts 2011

MaliksMor

Det tror jeg sagtens du kan/må. Da nupo indeholder alt det man har brug for Jeg brugte det hverdag som morgenmad, dengang jeg ammede Malik.

Anmeld

4. marts 2011

AmalieMalle

Pia. skriver:

Uden at vide mig sikker vil jeg sige nej... Men hvorfor jeg siger nej ved jeg ikke for netop Nupo indeholder jo en masse vigtige ting når man skal tabe sig - men er kun okay i en kort periode ...

Mon ikke vægttabet kommer helt af sig selv når du ammer - sådan har det været med mig alle tre gange....

Men jeg ved det faktisk ikke ?

Knus Pia.

Ja, jeg tænkte nemlig os at Nupo måske var en sundere måde at tabe sig på.

Det kan godt være at det kommer af sig selv, men er ret utålmodig.

Og i forvejen er appetiten ikke den største, så for mig ville det være en god måde at få reglmæssige måltider om dagen.

Anmeld

4. marts 2011

AmalieMalle

CamillaRH skriver:

Det tror jeg sagtens du kan/må. Da nupo indeholder alt det man har brug for Jeg brugte det hverdag som morgenmad, dengang jeg ammede Malik.

Okaj, tak for feedback!

Dejlig at høre fra en der har prøvet det

Anmeld

9. marts 2011

Frøken J.

Lidt forsinket svar, men er du sikker på du må være på kur, når du ammer? Så vidt jeg har læst er det netop vigtigt at få FLERE kalorier, når man ammer. 

Men jeg er ikke sikker. Er bare sikker på det er det jeg har læst mig til Men ellers skulle der ikke være noget i vejen for det, da Nupo indeholder de ting, som din krop skal bruge. Det er kun kalorierne jeg tænker på

Anmeld

9. marts 2011

AmalieMalle

Secrets skriver:

Lidt forsinket svar, men er du sikker på du må være på kur, når du ammer? Så vidt jeg har læst er det netop vigtigt at få FLERE kalorier, når man ammer. 

Men jeg er ikke sikker. Er bare sikker på det er det jeg har læst mig til Men ellers skulle der ikke være noget i vejen for det, da Nupo indeholder de ting, som din krop skal bruge. Det er kun kalorierne jeg tænker på

Det er nemlig os det jeg er i tvivl om (:

Har nemlig os læst at man skal have flere kalorier, men at Nupo ikk skulle være den værste kur at gå på, nemlig fordi at man får det kroppen har brug for.

Men tør ikk rigtigt at starte, før jeg ved om det er "lovligt"

Anmeld

9. marts 2011

Frøken J.

AmalieMalle skriver:

Det er nemlig os det jeg er i tvivl om (:

Har nemlig os læst at man skal have flere kalorier, men at Nupo ikk skulle være den værste kur at gå på, nemlig fordi at man får det kroppen har brug for.

Men tør ikk rigtigt at starte, før jeg ved om det er "lovligt"

Jeg synes du skal spørge din læge for en sikkerhedsskyld, så du er sikker på du er god mod din krop Jeg tror ikke så meget at de ekstra kalorier handler om, at man skal have de rette næringsstoffer, for dem kan man jo sagtens få på fx 1200 kalorier om dagen. Tror det er nogle andre behov! Men det kan jo være, jeg er bare i tvivl

Anmeld

9. marts 2011

kimfrit

AmalieMalle skriver:

Hej alle!

Har et meget enkelt spørgsmål.

Nupo og amming?

Har i prøvet det og er det "lovligt"?

Har smidt 15 kg siden jeg fødte Liam d. 11/1-11 - men vil gerne længere ned - har prøvet nupo før og syntes at det er rigtig godt.

Men ja, ved ikk om det er "sundt" for baby?

Håber I har nogle gode råd og måske lidt erfaring?

Hej

Der står altså på Nupo pakken at når man er gravid eller ammer, må man ikke tage Nupo uden at konsultere en læge

Jeg ville nok også vente lidt med kuren, hvis du stadig ammer. Da Nupo også kan nedsætte mælkeproduktionen, i ølge min læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.