Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wauw! Det er første gang jeg har set en babsekage med blonde bh!! Godt gået!! =)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarHvidovre skriver: Den er da bare super flot
Den er da bare super flot
roenlund skriver: Hvor er den bare rigtig flot Jeg har lovet drengene at lave sådan en til dem når de skal spille computer næste gang, hvad farve skal jeg købe til hud og "knapper"??? glæder mig til kagehyggedag :-)
Hvor er den bare rigtig flot
Jeg har lovet drengene at lave sådan en til dem når de skal spille computer næste gang, hvad farve skal jeg købe til hud og "knapper"???
glæder mig til kagehyggedag :-)
Taark. Jeg har brugt Ivory til huden og almindelig brun til dutterne,
Kindfed skriver: Man ved, det er en flot kage, når man tænker 'eeej, sådan en BH vil jeg også have!'
Man ved, det er en flot kage, når man tænker 'eeej, sådan en BH vil jeg også have!'
Kruse90 skriver: Den er da suuuper flotGodt klaret
Den er da suuuper flotGodt klaret
Carina1977 skriver: Ej hvor er du go Og jeg som var så pavestolt af en alm. bradepandekage jeg havde lavet, hvor jeg med glasur havde pyntet det som et juletræ med sne omkring. Jeg var mægtig stolt, og synes jeg var så dyyyygtig. hehe og så kigger jeg på det du har lavet.....så var mit vist temmeligt meget amatør-agtigt....haha Synes altså det er imponerende flot det du har lavet
Ej hvor er du go
Og jeg som var så pavestolt af en alm. bradepandekage jeg havde lavet, hvor jeg med glasur havde pyntet det som et juletræ med sne omkring. Jeg var mægtig stolt, og synes jeg var så dyyyygtig. hehe og så kigger jeg på det du har lavet.....så var mit vist temmeligt meget amatør-agtigt....haha
Synes altså det er imponerende flot det du har lavet
Årh tusind tak, men vi starter jo alle et sted så synes dabestemt du skal være stolt af dine egne kreationer!
Super cool. og er vild med den måde du har lavet bh på.
HopinWishin skriver: Wauw! Det er første gang jeg har set en babsekage med blonde bh!! Godt gået!! =)
, men jeg kan ikke tage æren for idéen med blonderne da der er mange der har lavet den før mig
Laila T skriver: Super cool. og er vild med den måde du har lavet bh på.
idéen til blonde bh'en er lånt fra nettet
Hold da op en flot kage! Og af din første babsekage at være er det virkelig imponerende.. Og fed BH du har givet den Hehe..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128