Sentimentale gamle ko, IVF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. februar 2008

ivfmarie

ej tøser!! Hvor er I bare dejlige at komme ind til!
Jeg har haft en røv-morgen med sure børn og havregrød overalt... Og nu sidder jeg bare her og griner og er helt fjollet over at læse jeres indlæg! Faktisk med en lille tåre i øjet, fordi jeg bare er så glad over at I er blevet en del af mit liv!(L)

Værsgo - du må I brække jer...8(

Marie - der elsker jer, hver og en!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

Loggidut

jammen lille marie....jeg sad da faktisk også med en skål havregrød som tif bare nægtede at proppe i munden...så det nåede aldrig at komme ud over det hele...lol...8D
nu skal du dælme stramme dig an...for i morgen kan vi ikke have noget flæberi, der skal den dælme ha gas skal den....så det er nok udmærket du får hylet af i dag....snup en afsnit af dem der der ikke kan have deres hunde mere...jeg skal jo bare se hundene så hyler jeg...og kom så lige op på hesten igen...i morgen har du de fleste for dig selv...
og forresten tror jeg nok der skal blive noget at hyle for...især hvis jeg skal være med i det der singstar...harhhhh...så skal jeg dælme nok give jer noget at vræle over...hæ hæ

stort morgen kram til dig...også selv om du sidder med håret fyldt med havregrød8D

Anmeld

22. februar 2008

birgittemarie

Nårh, øv for en morgen :(. Jeg havde også en dum en med lugtebleer og mad over det hele og 400 bleskift, fordi Nova Maria er begyndt at lave i sine bleer, fordi jeg udfordrede skæbnen og købte stofbleer til hende ;) Og derudover vil hun jo heller ikke ligge stille på puslebordet for tiden, så vi ruller rundt på gulvet i nærkamp under skrig og skrål, mens jeg gang på gang må se mig slået af en l ÅÅRh fuck, nu vågner hun IGEN og jeg har ikke nået at vaske op >(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.