25+5 med aktiv lille dreng <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.583 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

joojoo

Så vil jeg sætte lidt mavebilleder for 2.gang op Ved ikke om man kan se så meget forskel fra første gang jeg satte mavebilleder op men han er dælme aktiv...

Han har hikket og jeg kan se når han bevæger sig. Imorges bevægede han sig så meget under dynen at jeg er sikker på hvis jeg havde fjernet dynen fra min mave så kunne jeg se om det var hans hoved eller mave eller numse der stak ud af min mave

Glæder mig til at kunne se en arm eller fod osv.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

SD21

Sikke en flot rund mave !

Anmeld

4. marts 2011

tingimor

super flot mave 

Anmeld

5. marts 2011

joojoo

1000 tak

Anmeld

8. marts 2011

Bruus

Ihh hvor er du fin - SÅ fin mave

Gad vide hvem der føder først af os to

Anmeld

8. marts 2011

joojoo

Mette:)) skriver:

Ihh hvor er du fin - SÅ fin mave

Gad vide hvem der føder først af os to

hehe ja... Det er godt vi kan holde os opdateret via baby.dk :-) Du skulle også føde på hvidovre hospital ikke?

Anmeld

8. marts 2011

Bruus

joojoo skriver:

hehe ja... Det er godt vi kan holde os opdateret via baby.dk :-) Du skulle også føde på hvidovre hospital ikke?

Jo det skal jeg nemlig
Har tænkt mig at forhøre mig om muligheden for at føde i vand Skal snakke med min jordemoder om det næste gang vi skal ses...

Har du tænkt over hvordan du vil føde?

Anmeld

8. marts 2011

joojoo

Jo det skal jeg nemlig
Har tænkt mig at forhøre mig om muligheden for at føde i vand Skal snakke med min jordemoder om det næste gang vi skal ses...

Har du tænkt over hvordan du vil føde?

jeg vil gerne føde almindeligt- selvom jeg har hørt det skulle være rart godt at føde i vand.. Mindre smerter og sådan, eller passer det ikke? Men føler mig mest tryg ved det 'almindelige''...

Anmeld

8. marts 2011

Bruus

joojoo skriver:

jeg vil gerne føde almindeligt- selvom jeg har hørt det skulle være rart godt at føde i vand.. Mindre smerter og sådan, eller passer det ikke? Men føler mig mest tryg ved det 'almindelige''...

Jo, der skulle være en masse fordele ved det Såsom at det er smertelindrende, og så skulle det være en meget behagelig måde for den lille at komme til verden på

Anmeld

8. marts 2011

joojoo

Jo, der skulle være en masse fordele ved det Såsom at det er smertelindrende, og så skulle det være en meget behagelig måde for den lille at komme til verden på

Hmm må prøve at høre ad når jeg skal til jordmoderen Ved ik om jeg har spurgt før men I vil heller ik vide hvad det bliver inden h*n kommer ud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.