Jazmyn 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.089 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977

I dag har Jazmyn 1 års fødselsdag. Havde hun været en fuldbåren rask lille pige, hvade hun kun været 8 mdr.

Når Henrik kommer hjem fra arbejde skal vi alle sammen op på kirkegården med en lille blomst, og lige nu kan jeg godt sparke mig selv for at hun ligger på de ukendtes, for hvor ville det være dejligt at kunne sætte blomsten tæt ved hende.

Jeg er glad for at jeg har været til psyk i denne uge, for så har jeg været gennem hele følelsesregisteret, og har bedre mulighed for at være der for mand og barn i dag.

Vi har snakket med Jesse om at vi skal besøge hende i dag, for hun har fødselsdag. Det er han helt med på - ville bare gerne vide om hun så ville blive en zombi, for så ville han altså gerne have sit ninjasværd med. Men han glæder sig til at besøge hende igen, for han har nemlig savnet sin Jazmyn

Det er hårdt at få børn, men det er svært at mor til en engel. Der mangler ligesom noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

anna-jonas

Søde Jeanne!

Først..............tillykke med lille, smukke Jazmyn. Det gør mig så ondt, at i ikke fik lov at beholde hende, og at Jesse ikke fik lov at være hendes storebror, sådan for alvor.

Ved godt at det er en barsk dag at komme igennem.............jeg har det lige sådan med d. 3 august, som er en meget sørgelig dag for mig.

Sender mange knus i jeres retning..........og håber at forårets sol snart skinner på jer.

Anmeld

4. marts 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Ønsker den lille engel tillykke, trods det desværre ikke er så lykkelig en begivenhed...

en  fra mig

og  til dig

Anmeld

4. marts 2011

Samus1983

Ønsker din dejlige engle Jazmyn tillykke med dagen..

Og hvor er jeg ked af at hører om jeres tab, gør mig virkelig ondt..
Håber I kommer igennem dagen og får nydt hinanden...

De varmeste tanker herfra..

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

Åhh hvor det skærer i hjertet at læse.... det er så trist

Jeg tror aldrig man kan sætte sig ind i hvordan du har det, når man ikke har stået der selv.... men som søster til en der mistede sin lille pige, kan jeg huske al den sorg der kom fra hende og ved at det eneste jeg kan give er et kram.

Tillykke med din pige.

Anmeld

4. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977
anna-jonas skriver:

Søde Jeanne!

Først..............tillykke med lille, smukke Jazmyn. Det gør mig så ondt, at i ikke fik lov at beholde hende, og at Jesse ikke fik lov at være hendes storebror, sådan for alvor.

Ved godt at det er en barsk dag at komme igennem.............jeg har det lige sådan med d. 3 august, som er en meget sørgelig dag for mig.

Sender mange knus i jeres retning..........og håber at forårets sol snart skinner på jer.

Mange tak Det er ligesom en dag der bare skal overståes. Jeg er meget glad for at jeg tog fri fra job i dag, tror ikke helt jeg kunne klare 8 timer med at tage mig af andre, for mit humør er dalet drastisk i løbet af dagen.

Anmeld

4. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977
KatjaRenee skriver:

Ønsker den lille engel tillykke, trods det desværre ikke er så lykkelig en begivenhed...

en  fra mig

og  til dig

Tak skal du have

Anmeld

4. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977
Samus1983 skriver:

Ønsker din dejlige engle Jazmyn tillykke med dagen..

Og hvor er jeg ked af at hører om jeres tab, gør mig virkelig ondt..
Håber I kommer igennem dagen og får nydt hinanden...

De varmeste tanker herfra..

Takker mange gange

Anmeld

4. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977
TbCp skriver:

Åhh hvor det skærer i hjertet at læse.... det er så trist

Jeg tror aldrig man kan sætte sig ind i hvordan du har det, når man ikke har stået der selv.... men som søster til en der mistede sin lille pige, kan jeg huske al den sorg der kom fra hende og ved at det eneste jeg kan give er et kram.

Tillykke med din pige.

Tak skal du have  Jeg håber heller ikke at andre skal gennemgå en fødsel af et dødt barn. Det er mere hårdt end man lige kan forestille sig - efter min mening. 

Mht din søster - så er det bedste faktisk et knus fra en man holder af

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

Jeanne skriver:

Tak skal du have  Jeg håber heller ikke at andre skal gennemgå en fødsel af et dødt barn. Det er mere hårdt end man lige kan forestille sig - efter min mening. 

Mht din søster - så er det bedste faktisk et knus fra en man holder af

Det er jeg slet ikke i tvivl om at det er og ord er bare så fattige i sådan en situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.