Næsten ingen symptomer, andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.513 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Summer

Ja som overskriften lyder så har jeg næsten ingen sympromer.

Jeg er i dag 4+5-6 stykker og jeg har kun haft lidt kvalme, metalsmag i munden hele tiden, øm i lænden i ny og næ og engang i mellem niv i underlivet men meget lidt. Mine bryster er overhovedet ikke ømme og det bekymre mig lidt.

Sidst jeg var gravid hvor jeg desværre mistede den havde jeg alle tænklige symptomer inden jeg overhovedet kunne teste positivt så det er helt anderledes denne gang for der havde jeg ingen symptomer inden jeg testede positivt.

Er der andre af jer som der er eller da i var omking 4.-5. uge heller ikke havde så mange symptomer og slet ikke havde ømme bryster?

Tillykke til jer alle sammen med jeres graviditeter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Madam Blå

Jeg er temmelig sikker på, at graviditeter kan være meget forskellige - selv for den samme kvinde. Så tror ikke su skal være så nervøs. Prøv evt at tale med lægen om det, hvis det bekymrer dig

Jeg er 4+5 i dag, og har i dag fået ømme bryster. Ellers har jeg det som du beskriver - meget lidt symptomer. Har dog en enorm appetit - jeg kan spise hele tiden Det er meget hyggeligt, men tror det er lidt farligt i længden Man skulle jo helst ikke tage for meget på.

Anmeld

6. marts 2011

Summer

Ja du har ret, hver graviditet er forskellig. Det er bare underligt at der er så mange der tale om at det første der sker er ømme bryster. Jeg har dog kun fået ømme brystvorter, men det kan være at det andet sker senere.

Men jeg skal i morgen ringe til lægen så der vil jeg lige tale med ham om dette her også

Tak for dit svar!

Anmeld

7. marts 2011

LotteN

min anden graviditet er indtil videre lige nøjagtig som den 1. har ingen symptoner overhovedet.. det eneste der kan ses på er maven og brysterne... Ellers kunne jeg godt tro jeg ikke var gravid

Anmeld

7. marts 2011

Aagaard

Summer skriver:

Ja som overskriften lyder så har jeg næsten ingen sympromer.

Jeg er i dag 4+5-6 stykker og jeg har kun haft lidt kvalme, metalsmag i munden hele tiden, øm i lænden i ny og næ og engang i mellem niv i underlivet men meget lidt. Mine bryster er overhovedet ikke ømme og det bekymre mig lidt.

Sidst jeg var gravid hvor jeg desværre mistede den havde jeg alle tænklige symptomer inden jeg overhovedet kunne teste positivt så det er helt anderledes denne gang for der havde jeg ingen symptomer inden jeg testede positivt.

Er der andre af jer som der er eller da i var omking 4.-5. uge heller ikke havde så mange symptomer og slet ikke havde ømme bryster?

Tillykke til jer alle sammen med jeres graviditeter

Jeg tror også at du kan tage det helt roligt.

Jeg er 10+1 idag og har først kunnet mærke noget somhelst, udover en lammende træthed, da jeg var i uge 6-7 hvor jeg let fik kvalme pga. at jeg fik lugtesans som en narkohund. Jeg har først i sidste uge (uge 9) fået ømme bryster.

Håber vi kunne berolige lidt

Knus Line

Anmeld

7. marts 2011

Summer

Tusind tak Line og LotteN det er dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der ikke har så mange symptomer endnu, det beroliger lidt Men jeg er jo heller ikke så langt henne endnu så det kan nå at komme. Men man bliver bare lidt bekymret når sidst man var gravid virkelig var dårlig og så er det helt andeledes denne gang. Men jeg vælger at tage det positivt

Tak til Begge to.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.