Vennepar søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

E.J.mor.

hej  piger.

ja som overskriften lyder,så søger min mand og jeg vennepar med børn.

jeg er 31 år og min mand er 32år, og vi har sammen jessica på 2 1/2 år,og bor i Køge, vi har bil så at kører et godt stykke er ikke noget problem.

vi syntes at det kunne være hyggeligt at mødes og snakke og børnene kunne lege,og vi forældre kunne sidde og sludre.

håber ikke at det lyder for mærkeligt det jeg har skevet,ved ik ellers hvordan jeg skulle skrive det.

hvis der er nogle der har lyst,kan i skrive i min gæstebog.

Hilsen Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

StineW

E.J.mor. skriver:

hej  piger.

ja som overskriften lyder,så søger min mand og jeg vennepar med børn.

jeg er 31 år og min mand er 32år, og vi har sammen jessica på 2 1/2 år,og bor i Køge, vi har bil så at kører et godt stykke er ikke noget problem.

vi syntes at det kunne være hyggeligt at mødes og snakke og børnene kunne lege,og vi forældre kunne sidde og sludre.

håber ikke at det lyder for mærkeligt det jeg har skevet,ved ik ellers hvordan jeg skulle skrive det.

hvis der er nogle der har lyst,kan i skrive i min gæstebog.

Hilsen Charlotte

Hej Charlotte.

Det er da ikke underligt det du skriver .

Min mand og jeg bor i Faxe med vores datter Emma på knap tre år. Vi er begge 31 år, så det lyder da lidt som om vi er i jeres målgruppe . Om ca en måned bliver vi en mere i familien .

Vi kan da altid bruge nogle flere " legekammerater ", så du skal da være velkommen til at skrive tilbage. 

Kh Stine

Anmeld

6. marts 2011

Lone Jakobsen

bor selv lidt for langt væk, men synes jeg ville oppe din tråd engang, så flere har mulighed for at se den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.