[citat][f][småt]moniquesmor skriver:[/småt][/f]
hej søde mennesker lever i med jers barn/børns far/mor
nogle gange følger jeg af mig og kæresten kun bliver holdt sammen af monique..
men sådan bør det jo ike hver..
men er selv barn af forældre der er gået fra hinanden og har altid sagt af min børn skulle have både far og mor hos sig.
jeg vil bare så gerne gøre alt for af vi kan blive ved med af leve sammen og hvors kærlighed kommer igen:'([/citat]
Jeg vil lige starte med at indrømme at jeg ikke har læst alle de andre svar du har fået, så undskyld hvis jeg gentager noget som allerede er sagt...
I skal ikke føle at i "bare" er mor og far, I skal huske jeres forhold, gøre nogle af de ting i gjorde inden i blev forældre. Når datteren sover, kan i jo se en film, hygge med et glas vin, lave go mad til aften, gå en tur (sammen med datteren) simpelthend bare gøre ting sammen og husk for gudsskyld at I ikke må glemme hinanden.. Det er så vigtigt i et forhold at man ikke glemmer hinanden.
Jeg ved at det er svært, for vi "glemte" også lidt hinanden da Mikkel kom til verden, alt hvad baby snak, og alt gik op i Mikkel (og sådan skal det også være det første stykke tid,) men det skulle gerne blive forhold igen..
Husk at I ikke kun er forældre, i er også kærester.. og det er så vigtigt at holde forholdet i live. Ta evt. en snak med din kæreste, måske føler han på samme måde, og så kan i nå at rette det op inden det er for sent.. Det kan være de små ting i hverdagen der er nok, til at man føler sig som et par.. Små kys ind i mellem, et kram eller lignende...
Så længe der er kærlighed er der noget at kæmpe for...
Alt held og lykke og håber du kan bruge mit svar..
Knus fra Camilla.
Anmeld