DP start.. huskeseddel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

LRJ

Julie Starter i dp på mandag, fordi hendes Dp har ferie i denne uge, Men da vi var på første besøg, sagde hun at vi skulle til et møde med hende og Dp Lederen, hvor jeg ville få et stykke papir om hva jeg skulle husker, men vi har aldrig fået en tid til det møde, Og nu står jeg og er helt Lost,
KAn jeg evt. tillade mig at ringe til hende i dag for at hører hva jeg skal have med ?
eller hva skal jeg huske ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

jannebjerre

Ja søde, ring da bare derhen

Anmeld

4. marts 2011

2babygirls

Lone H. skriver:

Julie Starter i dp på mandag, fordi hendes Dp har ferie i denne uge, Men da vi var på første besøg, sagde hun at vi skulle til et møde med hende og Dp Lederen, hvor jeg ville få et stykke papir om hva jeg skulle husker, men vi har aldrig fået en tid til det møde, Og nu står jeg og er helt Lost,
KAn jeg evt. tillade mig at ringe til hende i dag for at hører hva jeg skal have med ?
eller hva skal jeg huske ?

Det er vel det samme som man ville proppe i ens pusletaske ville jeg tro???

Anmeld

4. marts 2011

frk Jensen

Ja du kan da godt ringe derhen...

Min søn går i vuggestue og har følgende med.
-Skiftetøj. (bukser, undertøj, strømper, trøje osv)
-sutten og hans bamse.
- Termotøj, fleecetrøje, vanter, hue til at sove i.
- Bleer - måske vådservietter..
- cremer da han har eksem.

Flyverdragt, ekstra vanter.

Måske du skal have barnevogn med... det havde jeg i min tidl dp, men nu sover Marcus i en af vuggestuens vogne..

Anmeld

4. marts 2011

LinLin

Den første dag skal du vel være der med hende så du skal bare pakke en alm pusletaske

Så kan du jo spørge hende mandag, hvad hun gerne vil have der ligger der. Men der skal i hvert fald være min et sæt skiftetøj (jeg havde to sæt til at ligge, da david gik i dp), sut (hvis hun bruger det og bleer. Vanter, hue og flyverdragt har hun vel på hver dag derned....

Mht til at møde DP-leder så mødte jeg hende den første dag

Anmeld

4. marts 2011

LinLin

frk Jensen skriver:

Ja du kan da godt ringe derhen...

Min søn går i vuggestue og har følgende med.
-Skiftetøj. (bukser, undertøj, strømper, trøje osv)
-sutten og hans bamse.
- Termotøj, fleecetrøje, vanter, hue til at sove i.
- Bleer - måske vådservietter..
- cremer da han har eksem.

Flyverdragt, ekstra vanter.

Måske du skal have barnevogn med... det havde jeg i min tidl dp, men nu sover Marcus i en af vuggestuens vogne..

SKal I selv have bleer med i vuggestue???

Må jeg spørge hvad en plads koster dér så?

Anmeld

4. marts 2011

frk Jensen

DAs mor skriver:

SKal I selv have bleer med i vuggestue???

Må jeg spørge hvad en plads koster dér så?

Ja vi har selv bleer med, men de har vaskeklude...

en plads koster 2600 kr..

De har egen køkkendame.. så det er incl mad (lækker mad HVER dag, forkælede unger) :)

Anmeld

4. marts 2011

LRJ

DAs mor skriver:

Den første dag skal du vel være der med hende så du skal bare pakke en alm pusletaske

Så kan du jo spørge hende mandag, hvad hun gerne vil have der ligger der. Men der skal i hvert fald være min et sæt skiftetøj (jeg havde to sæt til at ligge, da david gik i dp), sut (hvis hun bruger det og bleer. Vanter, hue og flyverdragt har hun vel på hver dag derned....

Mht til at møde DP-leder så mødte jeg hende den første dag

Skal ikke være der med hende på mandag, hun starter op med det samme, som det kommer til at kører altid

Men Tak alle sammen

Anmeld

4. marts 2011

LinLin

frk Jensen skriver:

Ja vi har selv bleer med, men de har vaskeklude...

en plads koster 2600 kr..

De har egen køkkendame.. så det er incl mad (lækker mad HVER dag, forkælede unger)

Det er godt nok billigt! det koster 4000 kr for en fuldtidsplads i aarhus - dog inkl mad og bleer

Anmeld

4. marts 2011

frk Jensen

DAs mor skriver:

Det er godt nok billigt! det koster 4000 kr for en fuldtidsplads i aarhus - dog inkl mad og bleer

wauw... det er vildt... Man kan få mange bleer for 1400 kr... ;)

Hvad koster en almindelig dp plads i århus?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.