i kirken...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

HopinWishin

Okay min far skal selvfølgelig følge mig op ad kirkegulvet... Men hvem står oppe sammen med min forlovede? ..

Altså når vi sidder oppe ved alteret... skal min far så blive deroppe..? Og hvem sidder sammen med min forlovede...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

2babygirls

HopinWishin skriver:

Okay min far skal selvfølgelig følge mig op ad kirkegulvet... Men hvem står oppe sammen med min forlovede? ..

Altså når vi sidder oppe ved alteret... skal min far så blive deroppe..? Og hvem sidder sammen med min forlovede...?

Du skal sidde sammen med din far, og overfor sidder din forlovede og hans forlover

Når I er blevet viet, bytter farmand plads med din mand

Anmeld

4. marts 2011

HopinWishin

Tina&Martin skriver:

Du skal sidde sammen med din far, og overfor sidder din forlovede og hans forlover

Når I er blevet viet, bytter farmand plads med din mand

Tak for det =) Min kæreste havde nemlig kvaler, for han troede det var hans far der skulle være der.... og han har en far og en stedfar.. så han var lidt i dillemma

Anmeld

4. marts 2011

2babygirls

HopinWishin skriver:

Tak for det =) Min kæreste havde nemlig kvaler, for han troede det var hans far der skulle være der.... og han har en far og en stedfar.. så han var lidt i dillemma

Det var så liiiiiidt

Anmeld

4. marts 2011

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
HopinWishin skriver:

Mener det plejer at være gommens forlover der plejer at sidde sammen med ham ved alteret.

Anmeld

4. marts 2011

Mi

Som skrevet så står din mand med sin forlover ved alteret. Han bestemmer selv hvem forloveren skal være. Min mand valgte en af sine gode venner. Denne ven så det så som sin opgave at sørge for at alt gled som det skulle på dagen, i forhold til taler og sådan. Det havde han vist læst var hans opgave, og det var super godt. Samtidig sagde han at det var hans opgave at sørge for en flugtvej i kirken, hvis min mand nu skulle ombestemme sig  Det gjorde han heldigvis ikke.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.