Pettinice sugarpaste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Kindfed

Jeg sidder lige og makker med noget Pettinice sugarpaste - er det bare mig, eller er det noget værre smatværk i forhold til fx Kagebutikkens fondant, som er det eneste, jeg ellers har prøvet? Synes virkelig det fedter over det hele og sidder fast på fingrene, selvom jeg bruger godt med Maizena?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Ida.

Har aldrig arbejdet med andet end MMF, men hvis det klistrer for meget, så hjælper det at ælte lidt mere flormelis i - mon ikke det også kan løse problemet ved sugarpasten?

Anmeld

3. marts 2011

Kindfed

idamaria83 skriver:

Har aldrig arbejdet med andet end MMF, men hvis det klistrer for meget, så hjælper det at ælte lidt mere flormelis i - mon ikke det også kan løse problemet ved sugarpasten?

Det lyder da bestemt, som om det er et forsøg værd. Tak!

Anmeld

4. marts 2011

Manakauapo

Kindfed skriver:

Det lyder da bestemt, som om det er et forsøg værd. Tak!

Det må du absolut ikke gøre!!

Men brug derimod godt med maizena, når du ruller ud! Så bliver det rigtig fint

Anmeld

4. marts 2011

Kindfed

Valkyrien skriver:

Det må du absolut ikke gøre!!

Men brug derimod godt med maizena, når du ruller ud! Så bliver det rigtig fint

Hvorfor må man ikke blande flormelis i? Jeg har ikke prøvet at rulle det ud endnu, men at modellere var nærmest umuligt, fordi det klistrede sig i et tykt lag til mine fingre, selvom jeg brugte godt med Maizena. Dumme, dumme sugarpaste

Anmeld

4. marts 2011

Manakauapo

Kindfed skriver:

Hvorfor må man ikke blande flormelis i? Jeg har ikke prøvet at rulle det ud endnu, men at modellere var nærmest umuligt, fordi det klistrede sig i et tykt lag til mine fingre, selvom jeg brugte godt med Maizena. Dumme, dumme sugarpaste

Du risikerer at det blive STENhårdt, når det bare lige får lov ti lat ligge lidt. Taler af egen erfaring

Og når jeg snakker om maizena, er det ikke bare normal dosis. Det er virkelig overdosis, så det basker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.