oprette indlæg med billeder med google chrome?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

wamse

Jeg er lige gået over til google chrome, og ville lige oprette et indlæg med et billede i, men hele teksten med valget om et billede under skriftboksen her, mangler helt nu, og jeg kan ikke indsætte et billede mere

Andre der er støt på sådan et problem, og måske har en løsning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

wamse

Endnu mere underligt, for jeg kan godt svare på indlæg, og så tage billeder med i mit svar, som her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. marts 2011

mariamiss6

Jeg har chrome, og jeg har aldrig haft problemer med at indsætte billeder...

Til gengæld oplever jeg tit, at der er billeder som chrome ikke vil vise. Altså hvor der bare bliver et ikon i stedet for et billede...

Anmeld

3. marts 2011

wamse

mariamiss6 skriver:

Til gengæld oplever jeg tit, at der er billeder som chrome ikke vil vise. Altså hvor der bare bliver et ikon i stedet for et billede...

okay, det er da underligt, at jeg ikke kan indsætte det i et nyt indlæg, men kun i svar indlæg 

Anmeld

3. marts 2011

AnneBJ

mariamiss6 skriver:

Det gør jeg faktisk også, men troede det var folks upload den var gal med... 

Anmeld

3. marts 2011

AnneBJ

wamse skriver:

okay, det er da underligt, at jeg ikke kan indsætte det i et nyt indlæg, men kun i svar indlæg 

Har lige testet - det er det samme hos mig... Men det er sket for nyligt, for jeg har lavet et indlæg, i Chrome, med billeder i, måske i forrige uge eller lignende... 

Anmeld

3. marts 2011

SpunkenJo

mariamiss6 skriver:

Ditto.

Sådan er det også hos mig!

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

wamse skriver:

Jeg er lige gået over til google chrome, og ville lige oprette et indlæg med et billede i, men hele teksten med valget om et billede under skriftboksen her, mangler helt nu, og jeg kan ikke indsætte et billede mere

Andre der er støt på sådan et problem, og måske har en løsning?

Ej hvor mærkeligt! Det er det samme her! Men det er noget nyt, for det er ganske kort tid siden det virkede Ved ikke om Henrik har lavet nogle ændringer herinde eller noget?

Anmeld

3. marts 2011

Becks

Jeg havde chrome indtil for ganske nylig! Jeg oplevede også det med billederne osv. Men det der faktisk fik mig til og skifte tilbage til explore igen var, at når jeg havde skrevet en lang smøre, og så skrev et ord med "å" i, ja så kom der en fejl fra chrome, hvor der stod "ups" eller noget i den dur!

Anmeld

7. marts 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

hvis jeg opretter et nyt indlæg i google chrome kan jeg ikke indsætte billeder, men hvis jeg besvare et emne, kan jeg godt....

Og det er det samme i Internet explore.

andre der har samme problem?

-Skovrup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.