så så bacon.....
rolig nu....du ved jo vi deler verbale øretæver ud....og nogle gange kan det være svært med bremseklodserne....
det kunne sgu lige så godt havde været mig der gav den gas på den konto...og netop derfor vil jeg ikke lige smide rundt med min mening derinde....
well....skal vi sådan være helt ærlige....(og nu kender jeg ikke helt balladen da jeg ikke har set det program)
men de piger vælger jo selv at stå frem...og må jo regne med at folk må have en mening...lidt ala når pia kærsgård stiller op med hendes "dumme" meninger...så får hun også en over næsen....så det er ikke mere end hvad man kan forvente...alle kan jo ikke lide alle
dog er det jo ikke grundlag for at smide rundt med næsvisheder om dem....der er jo ikke nogen der gør noget for direkte at være dumme....desuden er jeg af den overbevisning at man tit i sådanne programmer netop finder sådanne folk blot for at forarge....lidt alla årgang 0....og netop derfor gider jeg ikke glo det....det har sgu ikke rigtig nogen inspiration til mit liv må jeg indrømme....
lol...en lang smørre blot for at få dig lidt ned igen...går det bedre i dag med dig....gamle gris? (og det var igen en spydig sidebemærkning...men du kan tage det!)
JAJA, Sloggi, jeg kan tage det!!!
Men som du selv siger: det er jo ikke grundlag for at smide om sig med næsvisheder om dem!
Det er sjældent jeg kommer op i det røde felt!
Men lige denne her.. PYHA.
(Og så lige rugbrød i vuggestuen!) >(
Og ja, Sloggi, vi deler verbale øretæver ud, men de er interne, og de er jo ikke sagt i alvor!
-Det ved vi jo alle, derfor hænger folk da ved juli-gruppen!
(det skrev jeg også i mit indlæg i debatten, vist nok)
Ej, kan godt ske jeg er en gammel gris, som ikke er på toppen, men min helt klare holdning er bare at tonen i et offentligt forum skal være sober, så ALLE kan være med.
Jeg ville da selv blive helt vild ked af det, hvis jeg læste at én eller anden syntes jeg var DÅM!
DUM kan ikke siges ironisk, efter min mening!
Mette - nu med en sag hun ikke kan slippe! Mon det har været min sygdom: at finde ét eller andet at bore i, som kan få mig op i det røde felt??