Søde lille sove baby ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Charlotte Wberg

Nu er Rosa 6½ uge og de sidste 4 dage har hun bare været såh nice aften baby at jeg har lovet mig selv at huske på hvor skide dejlig hun er overfor sin mor, når jeg bliver træt...

Hun falder i søvn ca kl. 20 og vågner igen ved 3/4 tiden om natten er vågen en times tid og sover igen til ca kl. 7...

Ihh hvor det hjælper, selvom jeg nu desværre ikke går i seng kl. 20 hehe, men somregel 22/23 og alligevel når jeg at få følelsen at jeg har sovet

Keep it going my star

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Sillebob

Ej hvor lækkert for jer  Håber det varer ved og at du er een af de heldige med en "supersover"

Anmeld

3. marts 2011

AnneBJ

Ih hvor er det bare dejligt for dig!! Fantastisk baby! 

Anmeld

3. marts 2011

Charlotte Wberg

Sillebob skriver:

Ej hvor lækkert for jer  Håber det varer ved og at du er een af de heldige med en "supersover"

håber jeg også

de første 6 uger har være meget on/off og ikke til at finde hoved og hale i... men nu 4 dage i rap, det minder om et fornuftigt mønster hehe og jeg føler allerede at det er vores rutine hehe... men nu må vi jo se om det vare ved inden jeg hopper alt for meget rundt i hopla hehe

Anmeld

3. marts 2011

Sillebob

Charlotte Wberg skriver:

håber jeg også

de første 6 uger har være meget on/off og ikke til at finde hoved og hale i... men nu 4 dage i rap, det minder om et fornuftigt mønster hehe og jeg føler allerede at det er vores rutine hehe... men nu må vi jo se om det vare ved inden jeg hopper alt for meget rundt i hopla hehe

Hahhaaha, kan godt forstå er du er superglad  Det er også bare superflot klaret af din lille pige. Og man bliver så dejlig overskudsagtig når man får en ordrentlig nattesøvn, synes du ik ? Nyd det endelig

Anmeld

3. marts 2011

Charlotte Wberg

Sillebob skriver:

Hahhaaha, kan godt forstå er du er superglad  Det er også bare superflot klaret af din lille pige. Og man bliver så dejlig overskudsagtig når man får en ordrentlig nattesøvn, synes du ik ? Nyd det endelig

Jo det giver lige en lækker boost til ens energi...

vi kørte et kort stykke tid med 2/3 timers søvn og vågen tid på 1½ / 2½ timers tid... og kunne sætte mig ned og tude af træthed...

Anmeld

3. marts 2011

Charlotte Wberg

AnneBJ skriver:

Ih hvor er det bare dejligt for dig!! Fantastisk baby! 

Yes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.