Pizza kage! hvem har lyst til det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

ZamanogDania

KaMa skriver:

....ja, og tiden.

Jeg er så facineret af det. Jeg har rent faktisk sat min tvillingesøster i gang med de kager.. haha. Sendt link til jeres kager og link til, hvor man køber kagegrejet. Derudover har jeg fortalt, at jeg GLÆÆDER mig til vores fødselsdag her d. 15. marts.. hahaha. Så må vi se, om hun lever op til forventningerne.

Hehe det gør hun helt sikkert. Glæder mig til at se resulteten
Du har jo tvillinger, så det er svært. Jeg går os først igang med kager, sent om aften. Min datter sover nemlig der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

ZamanogDania

CelinasMoarh skriver:

HAHA hvor er den dog fed mann

hehee ja ik?
Jeg vil næsten ikke have de røre ved den, fordi den er så flot synes jeg Men det går ikke. Den skal jo spises

Anmeld

3. marts 2011

Bellinda89

ZamanogDania skriver:

hehee ja ik?
Jeg vil næsten ikke have de røre ved den, fordi den er så flot synes jeg Men det går ikke. Den skal jo spises

Hehe nej det forstår jeg da godt De kan tage den med ned på arbejdet og nøjes med at kigge på den Fristende :p haha

Anmeld

3. marts 2011

ZamanogDania

CelinasMoarh skriver:

Hehe nej det forstår jeg da godt De kan tage den med ned på arbejdet og nøjes med at kigge på den Fristende :p haha

ja ik? ej den skal da spises på et tidspunkt
Jeg tror helt sikkert de glor på den i noget tid inden de spiser den

Anmeld

3. marts 2011

Bellinda89

ZamanogDania skriver:

ja ik? ej den skal da spises på et tidspunkt
Jeg tror helt sikkert de glor på den i noget tid inden de spiser den

Hehe det tror jeg nu også.. Den er jo super fed , og indbydende Men der er sq nok ikke meget kage tilbage når de er færdige med den

Anmeld

3. marts 2011

ZamanogDania

CelinasMoarh skriver:

Hehe det tror jeg nu også.. Den er jo super fed , og indbydende Men der er sq nok ikke meget kage tilbage når de er færdige med den

det tror jeg heller ikke, men jeg har sagt til min mand han må komme med et styk kage til mig. Jeg har nemlig ikke lavede med jordbærmousse før, så det skal jeg smage

Anmeld

3. marts 2011

Bellinda89

ZamanogDania skriver:

det tror jeg heller ikke, men jeg har sagt til min mand han må komme med et styk kage til mig. Jeg har nemlig ikke lavede med jordbærmousse før, så det skal jeg smage

Selvfølgelig & det smager også SÅÅÅ godt , så glæd dig

Anmeld

3. marts 2011

ZamanogDania

CelinasMoarh skriver:

Selvfølgelig & det smager også SÅÅÅ godt , så glæd dig

Tak søde

Anmeld

3. marts 2011

Bellinda89

ZamanogDania skriver:

Tak søde

Så lidt smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.