FB, bedre sent end aldrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Weidemann1

Endelig fik jeg tid til at sætte mig ned og skrive min fb

D. 16/2 Kl. 9.30: Jeg var lige stået op, havde smurt et rundstykke og sat mig ved computeren. Da min mor ringer, og spørger hvordan jeg har det. Jeg har det på daværende tidspunkt helt fint, og der er ingen tegn på jeg skal føde.
Min mor siger så, hun havde en følelse af, det var i dag jeg skulle være, syntes det lyder underlig og griner bare af hende. Da vi har snakket godt en halv time, er min telefon er ved at løbe tør for strøm, så jeg rejser mig for at tage opladeren fra gulvet. Da jeg løfter mig fra sofaen, går vandet! Var enlig meget i tvivl om jeg havde tisset i bukserne eller det var vandet.
Det for jeg så sagt til min mor, som så tror jeg gør nar af hende, vi snakker lidt og bliver enige om jeg skal ringe til min jordmoder.

Kl. 10.30 Snakker jeg med min jordmoder, hun mener vi skal snakke sammen igen en time senere! Da jeg stadig ikke har haft nogen veer.

Kl. 12.00 Snakker jeg igen med min jordmoder, som siger vi skal kommet op på fødegangen, så vi lige kan tjekke hvordan det hele ser ud! Og samtidig kommer min mor, som skulle være med til fødslen.

Kl. 12.15 Ringer jeg til min dejlige kæreste, som bliver meget overrasket, fordi jeg først havde termin den 1/3.
Da han kommer hjem, skynder vi os af sted, så meget man nu kan skynde sig i kraftigt snevejr.

Kl. 14.15 Er vi så på Hjørring sygehus, hvor jeg kommer ind på en stue. Her tjekker de om alt er tip top, imens jeg ligger der snakker jeg med min jordmoder, som mener jeg nok skulle kunne tage hjem igen. For alt så fint ud og når jeg stadig ikke havde haft nogen veer. Skulle der ikke være nogen fare for at tage hjem igen.
Så jeg sender min kæreste og mor i AZ for at købe et par bukser til mig, for dem jeg kom i var gennemblød fordi resten af vandet var gået på vej ind på sygehuset.
Mens de er der over, kigger min jordmoder, hvor meget jeg er åben, bare for en sikkerheds skyld. Jeg er allerede åben 5 cm, på trods af jeg ikke havde haft nogen veer

Kl 14.45 Er min mor og kæreste tilbage, vi for så af vide, hun syntes vi skal blive i Hjørring nu hvor jeg er åbnet så meget. Men fordi jeg ikke havde nogen veer, kunne vi sagtens tage en tur ind i byen for at få noget og spise.

Kl. 15.15 Vi er inde i byen og bestiller noget mad, men når faktisk ikke at få det før jeg begynder at få veer, og de blev så bare kraftigere og kraftigere, i løbet af ingen tid. Vi når ikke engang og spise maden før jeg bare tager en beslutning om, nu skal vi bare op på sygehuset igen! Og det kan bare ikke gå for hurtigt!

Kl. Ca. 15.45 Er vi tilbage igen, og er lige ved og tro jeg skal dø. For hurtigt mulighed for at komme ind under en dejlig varm bruser, her står jeg nok en halv time, inden jeg tiden bare går stærkt. Veerne bliver kraftigere og kraftigere og kommer nu med mindre og mindre mellemrum.

Kl. Ca. 16.45 For jeg den første presse ve, og med god støtte fra både min mor og kæreste går tiden stærkt.

Kl. 17.35 Føder jeg så en dejlig dreng på 3770g og 52cm, som bliver lagt op på mit bryst. Utrolig hårdt, men også den mest fantastiske oplevelse nogensinde. Både min kæreste og jeg var meget bevægede! Og kan selv stadig få tåre i øjnene, når jeg kigger på min dejlige dreng 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Maria-s

Sikke en dejlig FB, tak for det Stort tillykke, håber du måske også får lyst og tid til at ligge lidt billeder ind

Anmeld

3. marts 2011

Weidemann1

Her er lidt nye billeder af min dejlige dreng 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. marts 2011

piadas

Hold da op, hvor gik det hurtigt!

Lyder som en rigtig dejlig oplevelse!

Stort tillykke med jeres lille guldklump - hvor ser han dejlig ud!

Anmeld

3. marts 2011

DK

Hurtig hurtig! Hvor ser han dog bare dejlig ud! Stort tillykke med ham

Anmeld

3. marts 2011

AnneBJ

Stort tillykke med den smukke dreng - han er godt nok dejlig! Super at det hele bare gik så "nemt" og hurtigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.