spørgsmål ang. sædprøve ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

maria87

Jeg vil gerne spørge om hvordan en sødprøve fungere ? er det noget man gør på toilettet hos lægen eller kan man os gøre det hjemme og aflevere senere hos lægen..

det er fordi min kæreste og jeg prøver at få en søster eller bror til vores søn rico på 4 år.. og vi har prøvet i 2 år nu uden resultat

forstår det bare ikke... så her den 25 skal jeg til lægen og undesøges, og har sagt til min kæreste jeg godt kunne tænke mig at han ku få taget en sød prøve, hvis det ik er mig som er noget galt med. jeg ved godt det ikke behøver at betyde at der er noget galt med nogen af os , det kan jo være spygisk... 

men kæresten blev itvilv om hvordan det egentlig fungere med sædprøve????så er der nogen der ved det?  Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

maria87

er der ikke en eneste som ved noget om hvordan sædprøver fungere????

Anmeld

6. marts 2011

Mi

Min mand lavede dem herhjemme og så afleverede vi dem på sygehuset til tests.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

6. marts 2011

Millah

maria87 skriver:

er der ikke en eneste som ved noget om hvordan sædprøver fungere????

Hey

Det er slet ikke så slemt som det nogen gange lyder.

Jamen i får en henvisning af lægen og skla selv ringe til sygehuset og får en dag og tid til og kan få lavet prøven.

I kan vælge og lave den hjemme og så aflevere den på sygehuset, eller os kan i tage op på sygehuset og gøre det.

Kort sagt han skal lige rive lidt i banditen og levere i en "glas" og den skal så afleveres til lægen og så ringer de til jeres læge med reslultatet, og så kontakter i jeres lægen og får svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.