Scanningsfotos fra MD-scanning den 25. feb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.674 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Chelle92

Heej piger. 

Her er nogen scanningsfotos var 20+1, da vi var til MD-scanning. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Jules

Hihi... Ser ud som om han ligger og bokser :) Fine minder at have :)

Anmeld

5. marts 2011

Senia

Ser da ud til han rigtig hygger sig inde i hulen den lille mand Dejlige scanningsbilleder

Anmeld

7. marts 2011

Chelle92

Jules skriver:

Hihi... Ser ud som om han ligger og bokser Fine minder at have

Kan ihvertfald sige det virkede også sådan  og ja det er nogen rigtige dejlige minder at have

Anmeld

7. marts 2011

Chelle92

Lille-Nivs.Mor skriver:

Ser da ud til han rigtig hygger sig inde i hulen den lille mand Dejlige scanningsbilleder

Det gør han  og er meget meget aktiv inde i hulen. Taak og ja kan  også godt lide at sidde og kigge på dem

Anmeld

7. marts 2011

Senia

Chellepigen1992 skriver:

Det gør han  og er meget meget aktiv inde i hulen. Taak og ja kan  også godt lide at sidde og kigge på dem

Hvor dejligt

Ja, man kan slet ikke kigge nok på billederne. Skal I have lavet 3D/4D - sidder man virkelig også bare og kigger og kigger. Det er så dejligt at kunne smugekigge ind til sin vidunderlige lille baby

Anmeld

8. marts 2011

Chelle92

Lille-Nivs.Mor skriver:

Hvor dejligt

Ja, man kan slet ikke kigge nok på billederne. Skal I have lavet 3D/4D - sidder man virkelig også bare og kigger og kigger. Det er så dejligt at kunne smugekigge ind til sin vidunderlige lille baby

Nej man kan ikke få nok af at kigge på dem, og det ved jeg ikke om vi skal, men vil meget meget gerne have en 3D-4D.

Anmeld

8. marts 2011

Senia

Nej man kan ikke få nok af at kigge på dem, og det ved jeg ikke om vi skal, men vil meget meget gerne have en 3D-4D.

Det er jo virkelig også bare det tætteste man kan komme på at se sin lille guldklump.

Kan jeg godt forstå du gerne vil Fik vi med Kian, og det er bare så vildt og fantastisk at se - det ser man om muligt mere på end NF/MD-scanningerne. Og det mest fantastiske er, at man kan se lighederne når de er kommet til verden

Anmeld

10. marts 2011

Chelle92

Lille-Nivs.Mor skriver:

Det er jo virkelig også bare det tætteste man kan komme på at se sin lille guldklump.

Kan jeg godt forstå du gerne vil Fik vi med Kian, og det er bare så vildt og fantastisk at se - det ser man om muligt mere på end NF/MD-scanningerne. Og det mest fantastiske er, at man kan se lighederne når de er kommet til verden

Da min mor ventede min mindste lillesøster var vi til 3D-4D scanning og da hun kom til verden kunne man se hvor meget det lignede på de billeder vi fik med hjem. Og ja det er det tætteste man kan komme på sin guldklump, imens den ligger i maven  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.