Peter er nu 5½ mdr, og vi er efterhånden ved at ha en ok rytme.. Han sover godt om natten, sådan da...og vi er kun oppe én gang, hvor han spiser...det er dejligt..
Nu er det imidliertidig hans lure om dagen der frustrerer mig.. Han får en tør numse, og bliver ammet og puttet godt i barnevogen! Sommetider kører jeg en lille tur, men for det meste sover han med det samme....meeen...han vågner ca. efter 40-45 min, og græder, så kan vi nogle gange f¨å ham til at sove igen, andre gange ikke, og så er han/jeg bare så træt...
Idag har har sovet formiddagslur fra kl.9.15-ca.11.15, men farmand var ude og køre med vognen ca.3 gange...
Så var han vågen og da vi skulle ud og se storebror spille fodbold, fik han en lille (10 min) lur i bilen, og var så vågen ritig meget og se fodbold osv.. Så blev han ammet og fik tør numse og på hjemvejen faldt han i søvn i bilen.. Så puttede vi ham i barnevognen. I alt sov han der ca.40 min igen.. Han er bare SÅÅÅ træt nu!! Det er rigtig tit at han kun lige sover 30-40 min og vi så skal køre med vognen for at få ham til at sove igen..
Hvad med jeres små størrelser..hvordan sover de om dagen og hvor henne???
Knus og god aften... 
Anmeld