Er jeg mon bi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg har tit tænkt over det, men aldrig handlet på det. Jeg har prøvet før at være lidt småforelsket i en veninde, men har egentlig altid troet, at det bare har været fordi jeg har holdt af dem. Nu er jeg lidt smålun på en veninde (det skal lige siges, at jeg er gift og meget glad for min mand), og synes at hun er lidt lækker, dog ikke noget jeg ville handle på overhovedet, men de sidste par nætter har jeg drømt om hende, sådan I ved på den lidt frække måde, så jeg er begyndt at spekulere på, om jeg mon er til begge dele, eller hvordan. Hmm er lidt forvirret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Ja jeg har tit tænkt over det, men aldrig handlet på det. Jeg har prøvet før at være lidt småforelsket i en veninde, men har egentlig altid troet, at det bare har været fordi jeg har holdt af dem. Nu er jeg lidt smålun på en veninde (det skal lige siges, at jeg er gift og meget glad for min mand), og synes at hun er lidt lækker, dog ikke noget jeg ville handle på overhovedet, men de sidste par nætter har jeg drømt om hende, sådan I ved på den lidt frække måde, så jeg er begyndt at spekulere på, om jeg mon er til begge dele, eller hvordan. Hmm er lidt forvirret...

Jeg har også haft det sådan at jeg har følt noget mere for en veninde end bare venskab, men det er ikke noget jeg har villet handle på, fordi jeg kan ikke forestille mig at skulle have noget seksuelt med en pige, men jeg tror at det er rigtigt, som du siger, at det godt kan være fordi du bare holder rigtig meget af hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.