Mere end "bare" en veninde..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

nattergalen

Hejsa.. 

Jeg søger en veninde i Storkøbenhavn.. Jeg er selv fra Tårnby/Amager.. 

Gerne nogen der godt kunne tænke sig en kop kaffe og en sludder, el nogen der godt kan lide at se en god film el to.. 

Jeg er selv en ung pige på 25 snart 26 år.. Læser til socialrådgiver, gift med min dejlige mand Lars, og er i gang med PB.. 

Det skal siges at jeg har mange sociale omgangs kredse, så det er ikke det "overfladise" venskaber jeg mangler, men mere sådan en rigtig veninde der interessere sig for en og omvendt.. En der fordyber sig, og gerne vil et venskab.. 

Skal lige siges jeg ikke går i byen (diskoteker o.lig.)

herfra.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Jesuisunefemme

Bor desværre for langt væk.. men synes dit inslag fortjener at blive op'et..

Anmeld

14. marts 2011

nattergalen

Tak blobens mor

Anmeld

14. marts 2011

.....

Blop'ens Mor skriver:

Bor desværre for langt væk.. men synes dit inslag fortjener at blive op'et..

Helt enig

Anmeld

19. maj 2011

Musen5

Ville meget gerne, men der er nok liiige ligdt for langt da jeg bor i sønderborg.

Knuz herfra

/mette 30+4

Anmeld

19. maj 2011

nattergalen

Musen5 skriver:

Ville meget gerne, men der er nok liiige ligdt for langt da jeg bor i sønderborg.

Knuz herfra

/mette 30+4

Ja der er desværre et stykke vej.. Men kan se at vi da ihvertfald er enige om et flot drengenavn Gabriel skal vores søn også hedde når der en dag kommer en

Anmeld

19. maj 2011

Musen5

Dejligt dejligt navn....

Han er en rigtig lille krudtugle.... Håber der snart kommer en stork forbi med en lille prins til jer.

/Mette 30+4

Anmeld

22. maj 2011

NikolineMor

nattergalen skriver:

Hejsa.. 

Jeg søger en veninde i Storkøbenhavn.. Jeg er selv fra Tårnby/Amager.. 

Gerne nogen der godt kunne tænke sig en kop kaffe og en sludder, el nogen der godt kan lide at se en god film el to.. 

Jeg er selv en ung pige på 25 snart 26 år.. Læser til socialrådgiver, gift med min dejlige mand Lars, og er i gang med PB.. 

Det skal siges at jeg har mange sociale omgangs kredse, så det er ikke det "overfladise" venskaber jeg mangler, men mere sådan en rigtig veninde der interessere sig for en og omvendt.. En der fordyber sig, og gerne vil et venskab.. 

Skal lige siges jeg ikke går i byen (diskoteker o.lig.)

herfra.. 

Hej

Jeg synes dit indlæg lyder meget interesant, og jeg leder sevl efter det samme. Jeg bor dog lidt væk, oppe i jægerspris men jeg er villig til at tage bus og tog den time det tager at komme til kbh.

Selv er jeg enlig mor til lille nikoline på snart 9 måneder. Jeg har også en del veninder men det er ikke rigtig nogen jeg deler noget særligt med og det er meget overfladisk når vi endelig er sammen, og jeg har ikke særlig mange veninder der har børn eller planlægger det i nærmeste fremtid. Da mange af de veninder jeg har går i byen hver weekend og sådan, og det går jeg af gode grunde ikke da jeg synes dete r vigtigere at være der 100% for min lille datter.

Håber du har lyst til at snakke mere

mvh Karina

Anmeld

22. maj 2011

nattergalen

NikolineMor skriver:

Hej

Jeg synes dit indlæg lyder meget interesant, og jeg leder sevl efter det samme. Jeg bor dog lidt væk, oppe i jægerspris men jeg er villig til at tage bus og tog den time det tager at komme til kbh.

Selv er jeg enlig mor til lille nikoline på snart 9 måneder. Jeg har også en del veninder men det er ikke rigtig nogen jeg deler noget særligt med og det er meget overfladisk når vi endelig er sammen, og jeg har ikke særlig mange veninder der har børn eller planlægger det i nærmeste fremtid. Da mange af de veninder jeg har går i byen hver weekend og sådan, og det går jeg af gode grunde ikke da jeg synes dete r vigtigere at være der 100% for min lille datter.

Håber du har lyst til at snakke mere

mvh Karina

Hej Karina

Tak for din interesse Jeg vil rigtig gerne lære dig at kende Og jeg håber vi har en masse spændende ting til fælles el der er plads til at vi kan få det

Det er glædeligt at høre at du vil rejse så langt for at møde Den er jeg også helt frisk på selv..

Jeg har dog ikke nogen børn endnu, men vi arbejder hårdt på det..  
Og el går jeg rundt og glæder mig til at få afsluttet første semester på socialrådgiver uddannelsen så jeg kan komme på ferie

Jeg håber du har lyst til at skrive lidt mere om dig selv, og du er yderst velkommen til at skrive det i en pb så det er mere privat

Glæder mig til at høre fra dig..

herfra  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.