Startet op igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. oktober 2008

twinboys

Så nu er det sørme slut...

Nu starter jeg op igen...:)

Men hvor er det svært...8(

Så væk med de usunde vaner...

Majbritt(H)(H)(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2008

Pia.

held og lykke med det jeg er også i fuld gang (hvis man ser bort fra mine ærter) HE HE...

Slanke knus fra Pia.

Anmeld

7. oktober 2008

twinboys

PiaR skriver:

held og lykke med det jeg er også i fuld gang (hvis man ser bort fra mine ærter) HE HE...

Slanke knus fra Pia.

Jamen held og lykke til dig også...:)

Majbritt(H)

Anmeld

9. oktober 2008

Honningblomst

Held og lykke I to tøser...så skal der bare leves sundt resten af livet, jo...;)
Knus..

Anmeld

9. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Held og lykke I to tøser...så skal der bare leves sundt resten af livet, jo...;)
Knus..

jep... med lidt opbakning ude fra hjælper det måske ;) ;) ;) (er bare så tom for idéer til mad og hvad jeg ellers kan fylde i munden, men når alt kommer til alt er det nok bare et spørgsmål om at lade hver med at fylde i munden hele tiden... :-o

Stort knus(H)

Anmeld

9. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

Knus..

jep... med lidt opbakning ude fra hjælper det måske ;) ;) ;) (er bare så tom for idéer til mad og hvad jeg ellers kan fylde i munden, men når alt kommer til alt er det nok bare et spørgsmål om at lade hver med at fylde i munden hele tiden... :-o

Stort knus(H)

Du kan jo spise alt og lave al slags mad, det handler bare om hvor meget du spiser og hvordan det er tilberedt.
Endvidere så har du helt ret i at man skal vænne sig til ikke at skulle fylde i hovedet konstant....men ja, det er svært, især når man er træt spiser man for meget, for tit og forkert.:$
Skal vi komme igang med det motionscenter...:)
Knus...
(H)(H)(H)

Anmeld

9. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

Knus..

Stort knus(H)

Du kan jo spise alt og lave al slags mad, det handler bare om hvor meget du spiser og hvordan det er tilberedt.
Endvidere så har du helt ret i at man skal vænne sig til ikke at skulle fylde i hovedet konstant....men ja, det er svært, især når man er træt spiser man for meget, for tit og forkert.:$
Knus...
(H)(H)(H)

Ja det skal vi... men jeg skal lige have det hele til at følge med kost m.m ...

Jeg vil nemlig rigtig gerne med og ved også når vi er to det er meget nemmere...

Knus Pia.

Anmeld

9. oktober 2008

lonemus

twinboys skriver:

Majbritt(H)(H)(H)

Er du så startet op på pointene igen??

Jeg startede i mandags på en kombi - ww/sund fornuft!! Det har nu ellers gået fint, lige indtil iaftes, hvor min mand bare var ualmindelig tankeløs. Jeg blev ked og spiste chokolade.......jeg var enormt træt og magtede bare ikke hans mærkelig-ting-pga-hans-depression.....jeg havde bare enormt behov for at blive forstået og holdt om....i stedet trøstespiste jeg :@

Lone

Anmeld

9. oktober 2008

twinboys

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

Knus..

Stort knus(H)

Knus...
(H)(H)(H)

Øv jeg vil med... Men lidt langt at køre...

Majbritt(H)

Anmeld

9. oktober 2008

twinboys

lonemus skriver:

twinboys skriver:

Majbritt(H)(H)(H)

Er du så startet op på pointene igen??

Jeg startede i mandags på en kombi - ww/sund fornuft!! Det har nu ellers gået fint, lige indtil iaftes, hvor min mand bare var ualmindelig tankeløs. Jeg blev ked og spiste chokolade.......jeg var enormt træt og magtede bare ikke hans mærkelig-ting-pga-hans-depression.....jeg havde bare enormt behov for at blive forstået og holdt om....i stedet trøstespiste jeg :@

Lone

Kender det alt for godt... Nej jeg må have handlet ind og så få startet i morgen igen,,,, Godt du holder fast i mig...

Majbritt:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.