Sviskegrød, 3 mdr ? var det forkert af mig :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Mor1012

¤´min datter er 3 mdr og 2 uger. hun bliver 4 mdr d 15 marts ... INGEN AFF I 4 DAGE

¨Min datter er lige kommet af med aff .. det lignede en Gul/grøn coctail pølse. fast og formet....

" det skal lige siges hun har fået Movicol i halv anden måned ca. først 2g, så trappede vi ned til 1g og nu får hun 0.8g

Nå men jeg endte med at give hende SVISKEGRØD BLANDET MED VAND, OG KOM DET I EN SPRØJTE, SOM  HUN SÅ FIK. CA 2 TSKE FUKDE OG 50 ML VAND, BLANDET

VAR DET FORKERT :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

signe.

Det tror jeg ikke der var noget forkert i.. min dreng har selv fået movicol de sidste, ja 6 mdr tror jeg.. han er 3½ mdr for tidlig født, men han fik alm grød da han var 3,5 mdr korrigeret.. så kan ikke se det forkerte i det, og hun kom jo af med aff så det var jo godt

Anmeld

3. marts 2011

Mor1012

Mor-til-Hasse skriver:

Det tror jeg ikke der var noget forkert i.. min dreng har selv fået movicol de sidste, ja 6 mdr tror jeg.. han er 3½ mdr for tidlig født, men han fik alm grød da han var 3,5 mdr korrigeret.. så kan ikke se det forkerte i det, og hun kom jo af med aff så det var jo godt

0kay dejligt du skrev

så det helt ok de skal have movicol så lang tid , måske jeg så Ikke skal trappe ned som jeg har gjort.. for nu har hun jo hård mave igen :/

Ja og hun elskede grøden

Anmeld

3. marts 2011

signe.

Emilie2010 skriver:

0kay dejligt du skrev

så det helt ok de skal have movicol så lang tid , måske jeg så Ikke skal trappe ned som jeg har gjort.. for nu har hun jo hård mave igen :/

Ja og hun elskede grøden

det lidt svært at afgører... Hasse(min søn) får det sådan lidt efter behov.. der kan godt gå både 1 og 4 dage imellem han får..

Anmeld

3. marts 2011

signe.

Emilie2010 skriver:

0kay dejligt du skrev

Ja og hun elskede grøden

Men ellers snak med din SP om det... men ville da næsten hellere give sveskegrød end movicol hvis det virker det er jo naturlige ingredienser

Anmeld

3. marts 2011

PernilleB

Jeg synes bestemt ikk det er forkert... Min datter havde ikk skidt i 7 dage og hun fik 2 skeer om dagen da hun var 2 mdr...

Anmeld

3. marts 2011

Mor1012

PernilleB skriver:

Jeg synes bestemt ikk det er forkert... Min datter havde ikk skidt i 7 dage og hun fik 2 skeer om dagen da hun var 2 mdr...

okay SÅ ER JEG IKKE HELT ALENE

dejligt at hører andre os har givet før tid. Jeg kunne ikke give med ske, det kunne hun ikk finde ud af men vand er os godt for forstoppelse, så det blandede jeg bare med sviske grøden

Anmeld

3. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

Emilie2010 skriver:

¤´min datter er 3 mdr og 2 uger. hun bliver 4 mdr d 15 marts ... INGEN AFF I 4 DAGE

¨Min datter er lige kommet af med aff .. det lignede en Gul/grøn coctail pølse. fast og formet....

" det skal lige siges hun har fået Movicol i halv anden måned ca. først 2g, så trappede vi ned til 1g og nu får hun 0.8g

Nå men jeg endte med at give hende SVISKEGRØD BLANDET MED VAND, OG KOM DET I EN SPRØJTE, SOM  HUN SÅ FIK. CA 2 TSKE FUKDE OG 50 ML VAND, BLANDET

VAR DET FORKERT :/

jeg ved ikke omdet er forkert så hun får det dårligt eller noget i dens til...

Men jeg ville nok ikke give sveskegrød når hun ikke er ældre. Så ville jeg fortsætte med det mov. og evt sætte dosis op (hvis det HAR fungeret)

Ellers ville jeg snakke med SP/lægen om det i tilfælde af der er en grund til hunhar det som hun har det :-) (Hvis ikke du har gjort det)

Anmeld

3. marts 2011

PernilleB

Emilie2010 skriver:

okay SÅ ER JEG IKKE HELT ALENE

dejligt at hører andre os har givet før tid. Jeg kunne ikke give med ske, det kunne hun ikk finde ud af men vand er os godt for forstoppelse, så det blandede jeg bare med sviske grøden

Anja fik det på sin 2 mdr.s dag... Og hun åbnede bare munden.. og hun elskede det...Men nej du er bestemt ikke alene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.