Hvad er der galt med min lillemand :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Anonym trådstarter

Åååååh den er helt gal herhjemme.. Min dejlige dreng har det slet ikke godt for tiden eller har ikke haft det længe.. - I oktober mdr var vi til lægen grundet hoste og rasle lyde, vi får diagnosen FALSK STRUBEHOSTE! Okay ud og gå en masse ture så han fik så meget frisk luft så muligt.. Idag skriver vi 03.03.11 og han hoster stadigvæk bare værre, og har været hos lægen mindst 8gange og det er det samme vi har fortalt.. Jeg har været nød til at sige mit job op, så jeg kan sove i dagtimerne - da vores nætter er de væreste jeg frygter sådan han ikke vågner, så jeg sidder ved ham hele natten til tider sove på madras ved siden af ham.. Han kan ikke trække vejret når han sover pga hoste, han bliver helt blå i hovedet og munden hæver op på ham - og han skriger så meget efterfølgende - han ligger højt med hovedet.. Jeg sover sammenlagt 2-3 timer på en nat.. Jeg har sagt til lægen at jeg tror det er astma, da hele min familie har haft det eller har - men han nægter at tjekke og siger man ikke kan på så små børn.. Jeg tuder hele tiden når ingen ser mig - føler at ingen vil hjælpe eller undersøge ordenligt..Idag kl 14.00 skal vi til lægen igen - og nu slår jeg i bordet og hvis ikke han gør noget vil jeg henvises til en børnelæge!!! Vi havde en episode forleden da jeg var nede og handle, hvor min mand ringer i panik og siger at han ikke kan stoppe med at hoste - og han bliver mere og mere blå og vores søn ser bange ud siger han.. Jeg kaster varene fra mig og begynder at hyle - jeg skynder mig hjem og heldigvis fik min mand gjort så han kunne trække vejret men hev efter det!!Jeg er sikker på det er ASTMA!! Hjælp dog vores dreng forhelved!! Puha havde brug for at komme ud med det, er bare så ked

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Grunden til jeg skriver anonymt er at familie ikke er blandet ind i det endnu - min familie bliver hurtig bekymret - og har familie herinde og venner til min familie.. Håber dette kan accepteres

Anmeld

3. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg tænker Astmatisk Bronkitis. Lina fik det konstateret, da hun var 1/2 år og har fået forebyggende 2 x om dagen og astamedicin når det var slemt. Vi stoppede ved årskiftet. Nu hoster hun dog rigtig meget igen og har i samråd med lægen begyndt, at give det forebyggende igen. Hun fylder 2 år den 24/3.

Det er bare rigtig hårdt når man ikke får sin nattesøvn og jeg ved hvordan at du har det. Håber snart at I finder ud af hvad det er.

Kh.

Katja

Anmeld

3. marts 2011

Caroline86

først en KÆMPE krammer!!!!!!!!!!!!!!!

Hold op hvor må det være forfærdeligt

Vi kender alt til konstant sygdom og at rende lægen på dørene, men heldigvis er det ikke så slemt med Laura som det lyder til med Jeres lille dreng.

Jeg ville for længe siden have slået i bordet og insisteret på at komme til en børnelæge!!! Er du vimmer en dum læge I har, jeg var blevet TOSSET!!!

Nu er det jo svært at hjælpe dig mht. børneafdeling når jeg ikke ved hvem du er og hvor du bor men jeg vil faktisk råde dig til at ringe direkte til nærmeste børneafdeling og forklare dem det hele.. Det gjorde vi da Laura var syg i julen og de tog os meget seriøst og tog os ind med det samme!

Jeg vil gerne hjælpe dig, men jeg vil helst hvis du kan skrive mig en pb og så skal jeg nok forklare dig det hele (som du selv ved er det ikke alt man vil fortælle vidt og bredt om offentligt herinde )

Jeg håber virkelig det hele løser sig for Jer og at I snart kan få en ordentligt diagnose så trolden kan få det bedre!

Du skriver bare hvis du lyster!

Kæmpe knus

Anmeld

3. marts 2011

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej !

Hvor hårdt for dig/jer og lillemanden.

Håber du har slået i bordet, og enten fået ham indlagt eller tilset af en børnelæge. jeg synes det lyder som kighoste, det kan man godt få i mild grad selvom man er vaccinret.

Hold fast og bed om en indlæggelse/tilsyn af børnelæge.

Rigtig god bedring med ham

varme hilsne r

lisbeth jess

Anmeld

3. marts 2011

Lady Marion <3

Årh hvor er det synd for jer

Har selv været der , min dreng hostede og hostede når han skulle sove.. Egen læge blev ved at sige han ikke fejlede noget ..

Da min læge havde ferie tog jeg ham med til en anden læge og han kom øjeblikkeligt på astma medicin , det virkede bare fra day one   Han sagde så tilmed at små børn ikke måtte hoste så længe da det skader deres umodne lunger

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Så har vi været hos lægen.. Vi fik en undskyldning for det lange forløb - og nu er han blevet astmabarn Meteren jeg synes nu det er rart han får medicin Tak for alle jeres dejlige kram

Anmeld

3. marts 2011

bullerbassen

Anonym skriver:

Åååååh den er helt gal herhjemme.. Min dejlige dreng har det slet ikke godt for tiden eller har ikke haft det længe.. - I oktober mdr var vi til lægen grundet hoste og rasle lyde, vi får diagnosen FALSK STRUBEHOSTE! Okay ud og gå en masse ture så han fik så meget frisk luft så muligt.. Idag skriver vi 03.03.11 og han hoster stadigvæk bare værre, og har været hos lægen mindst 8gange og det er det samme vi har fortalt.. Jeg har været nød til at sige mit job op, så jeg kan sove i dagtimerne - da vores nætter er de væreste jeg frygter sådan han ikke vågner, så jeg sidder ved ham hele natten til tider sove på madras ved siden af ham.. Han kan ikke trække vejret når han sover pga hoste, han bliver helt blå i hovedet og munden hæver op på ham - og han skriger så meget efterfølgende - han ligger højt med hovedet.. Jeg sover sammenlagt 2-3 timer på en nat.. Jeg har sagt til lægen at jeg tror det er astma, da hele min familie har haft det eller har - men han nægter at tjekke og siger man ikke kan på så små børn.. Jeg tuder hele tiden når ingen ser mig - føler at ingen vil hjælpe eller undersøge ordenligt..Idag kl 14.00 skal vi til lægen igen - og nu slår jeg i bordet og hvis ikke han gør noget vil jeg henvises til en børnelæge!!! Vi havde en episode forleden da jeg var nede og handle, hvor min mand ringer i panik og siger at han ikke kan stoppe med at hoste - og han bliver mere og mere blå og vores søn ser bange ud siger han.. Jeg kaster varene fra mig og begynder at hyle - jeg skynder mig hjem og heldigvis fik min mand gjort så han kunne trække vejret men hev efter det!!Jeg er sikker på det er ASTMA!! Hjælp dog vores dreng forhelved!! Puha havde brug for at komme ud med det, er bare så ked

Jeg tænker også atmatisk brokitis - Her har Silas AB og hvis jeg stod sådan med ham ville jeg ringe 112 med det samme.

Han kan jo ikke få luft - BANK i bordet og sig det ikke KAN VÆRE RIGTIGT.

Ville ringe i morgen Og ikke gå derfra før der er en løsning

Anmeld

3. marts 2011

bullerbassen

Anonym skriver:

Så har vi været hos lægen.. Vi fik en undskyldning for det lange forløb - og nu er han blevet astmabarn Meteren jeg synes nu det er rart han får medicin Tak for alle jeres dejlige kram

Det lyder godt

En anden gang hvis han får så slemme anfald ville jeg ringe 112.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.