Opdatering og billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

CA

Nu har jeg godt nok snart brugt alt tiden på at overføre nye billeder til mappen(skriv hvis I mangler kode), men kort opdatering skal I da ha!

Det går super godt! Johannes er 5 uger og er rigtig godt tilpas - han er en skønsak! Vi elsker ham til langt op over begge ører! 

Han er utrolig opmærksom når han er vågen. Holder øjenkontakt, pludrer, smiler og beundrer tingene omkring sig. Han elsker at putte i arm, og det helst hos os eller vores mødre. Andre kan også gå an og han charmer helt vildt hos dem, men ikke når han er for træt eller har oplevet meget. 

Han er 60cm lang og vejer 5850g, så han er ved at springe kurverne. Han har store hænder og fødder, så han blir nok aldrig den lille i flokken...

Vi har det også godt! Martin klarer rollen som far vildt godt! Johannes elsker ham og han trøster lige så godt som jeg.

Amningen går helt perfekt. Han kan blive mæt på 5min, så der er godt sug i ham

Jeg er sur over at de sidste 10kg ikke er røget af af sig selv, og at strækmærkerne ikke smuttede under fødslen. Jeg er absolut ikke tilfreds med den krop jeg står tilbage med. Vi tar nogle gode lange ture med barnevognen, men der skal vist mere til

Bortset fra kroppen er alt bare skønt!! Vi skal have dåb her d. 20. marts og jeg skal snart i gang med kjolen...

Ha det rigtig godt skønne piger! Nu skal der ammes!

Kram Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

piadas

Dejlig update, Carina - jeg må straks ind at se billeder!

Det er dejligt, at han er så hurtig til at spise. Det er Ida også. Det eneste lidt trælse ved det er, at det nogle gange, går så hurtigt, at hun nærmest er ved at drukne sig selv! Også gylper hun også en del, men jeg tror, det er fordi, det går så stærkt med at spise.

Hmm, det der med de kilo - jeg har også kun tabt mig 7 kg. siden fødslen - dvs. der mangler stadig 12-13 kg. Puha, knibeøvelser, Pia - så jeg kan komme i gang på løbebåndet igen!!!

Nå, det var de billeder, jeg skulle se! Håber vi ses på onsdag!

Anmeld

3. marts 2011

CA

piadas skriver:

Dejlig update, Carina - jeg må straks ind at se billeder!

Det er dejligt, at han er så hurtig til at spise. Det er Ida også. Det eneste lidt trælse ved det er, at det nogle gange, går så hurtigt, at hun nærmest er ved at drukne sig selv! Også gylper hun også en del, men jeg tror, det er fordi, det går så stærkt med at spise.

Hmm, det der med de kilo - jeg har også kun tabt mig 7 kg. siden fødslen - dvs. der mangler stadig 12-13 kg. Puha, knibeøvelser, Pia - så jeg kan komme i gang på løbebåndet igen!!!

Nå, det var de billeder, jeg skulle se! Håber vi ses på onsdag!

Knib knib knib!!! 

Det gir meget god mening at det er derfor hun gylper. Jeg forstår virkelig heller ikke hvorfor han ikke gylper mere Men det er nu helt ok med mig

Jeg finder en løsning til på onsdag - jeg VIL se jer! selvom det også er lidt grænseoverskridende. Men man skal da liiige se dem man har delt så meget med de sidste måneder. Jeg skal se hvor meget jeres skuldre hænger og hvor mange grå hår i har fået efter alt mit brok Men hva - det var brok der fik ham ud

Anmeld

3. marts 2011

AnneBJ

Årh hvor dejligt, alt lyder bare skønt Carina - bortset fra vægt og SMILErynker, men altså, ro på - 5 uger er jo ikke vildt; og med det her vejr skal du vel ikke i bikini foreløbigt?!

Jeg vil straks smutte ind og kigge på den lækre Johannes!

Anmeld

3. marts 2011

CA

AnneBJ skriver:

Årh hvor dejligt, alt lyder bare skønt Carina - bortset fra vægt og SMILErynker, men altså, ro på - 5 uger er jo ikke vildt; og med det her vejr skal du vel ikke i bikini foreløbigt?!

Jeg vil straks smutte ind og kigge på den lækre Johannes!

Der var du! Har rendt til og fra computeren hele dagen pga dig

Glæder mig bare sådan til du føder! Mn du må gerne vente til efter onsdag - skal jo nå at se dig der

Vestøv med virkning fra onsdag aften...

Anmeld

3. marts 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Der var du! Har rendt til og fra computeren hele dagen pga dig

Glæder mig bare sådan til du føder! Mn du må gerne vente til efter onsdag - skal jo nå at se dig der

Vestøv med virkning fra onsdag aften...

Ja, jeg var lige her!

Tak for vestøv! Jeg glæder mig også!!

Anmeld

4. marts 2011

piadas

Carina87 skriver:

Knib knib knib!!! 

Det gir meget god mening at det er derfor hun gylper. Jeg forstår virkelig heller ikke hvorfor han ikke gylper mere Men det er nu helt ok med mig

Jeg finder en løsning til på onsdag - jeg VIL se jer! selvom det også er lidt grænseoverskridende. Men man skal da liiige se dem man har delt så meget med de sidste måneder. Jeg skal se hvor meget jeres skuldre hænger og hvor mange grå hår i har fået efter alt mit brok Men hva - det var brok der fik ham ud

Ja, der må da gå nogle busser, så du kan komme??? Så langt er der vel ikke fra Bjerringbro til Århus - ellers må du gå, så ryger der også nogle af de der kilo!

Jeg var lige inde og tjekke på krak, men det er nok alligevel en for stor omvej for mig at køre via Bjerringbro - ellers kom jeg gerne og hentede dig!

Anmeld

4. marts 2011

CA

piadas skriver:

Ja, der må da gå nogle busser, så du kan komme??? Så langt er der vel ikke fra Bjerringbro til Århus - ellers må du gå, så ryger der også nogle af de der kilo!

Jeg var lige inde og tjekke på krak, men det er nok alligevel en for stor omvej for mig at køre via Bjerringbro - ellers kom jeg gerne og hentede dig!

TAk - det var en sød tanke! 

Toget går helt fint ja, men problemet er at jeg bor ca. 7km udenfor Bjerringbro og her er ingen busser. Så vidt jeg kan se på vejrudsigten så skal det sne onsdag

Jeg prøver at høre om ikke en af mine gamle kollegaer her på skoen vil sutte mig til toget. Der skal nok være en løsning.

Anmeld

4. marts 2011

DK

Ejj ja, du SKAL da med! Jeg har bestilt bord til dig også, så der er INGEN vej udenom

Dejlig update! Hvor snyd at Johannes kan smile! Altså det kan Bimmeren, undskyld, Richard også godt, men der bliver dælme ikke givet ved dørene endnu. Status er: 2 store smil. 5 mellem smil. Hmm... han ser mest sådan her ud:  eller  (Seriøst, han kan kigge på mig som om  han tænker "Ved du overhovedet hvad du laver? Jeg overvejer at klage over den voksen jeg har fået tildelt, bare så du ved det!" og så ser han VILDT bekymret ud bagefter)

Nå. Billeder! Jeg vil straks ind og lure!

Jeg glææder mig til at se jer onsdag!

Anmeld

4. marts 2011

CA

DK skriver:

Ejj ja, du SKAL da med! Jeg har bestilt bord til dig også, så der er INGEN vej udenom

Dejlig update! Hvor snyd at Johannes kan smile! Altså det kan Bimmeren, undskyld, Richard også godt, men der bliver dælme ikke givet ved dørene endnu. Status er: 2 store smil. 5 mellem smil. Hmm... han ser mest sådan her ud:  eller  (Seriøst, han kan kigge på mig som om  han tænker "Ved du overhovedet hvad du laver? Jeg overvejer at klage over den voksen jeg har fået tildelt, bare så du ved det!" og så ser han VILDT bekymret ud bagefter)

Nå. Billeder! Jeg vil straks ind og lure!

Jeg glææder mig til at se jer onsdag!

Ån nej dog! Sådan må man ikke kigge på sin mor. Man skal være sød, smilende og taknemmelig. Er det ikke det de bruger 9mdr. på at lære i maven?

Og til det med tøjet: Ja, jeg morer mig også vældigt når jeg ser dine billeder. Vi har da vist lige været forbi de samme hylder. 

Det kan være vi ender med at de komme i ens tøj onsdag også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.