Guldkorn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

linemus

I skal lige høre den sidste fra Nanna, min lille prinsesse

Hun skiftede nederdelen ud med balletskørtet imorges og kom ud til mig i køkkenet. "Mor, det her er altså ikke en nederdel. Det er et prut-skørt." Og så dansede hun rundt og rundt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Selvfølgelig er det et prut-skørt - det er derfor det strutter sådan

De kommer med så mange fine - Caroline brokkede sig forleden over, at vi slukker hendes natlampe, når vi går i seng. Som hun siger, "der SKAL være lys om natten - ellers kan jeg jo ikke se noget, når jeg sover!". Og det kan hun da egentlig have ganske ret i...

Anmeld

3. marts 2011

linemus

cmks2007 skriver:

Selvfølgelig er det et prut-skørt - det er derfor det strutter sådan

De kommer med så mange fine - Caroline brokkede sig forleden over, at vi slukker hendes natlampe, når vi går i seng. Som hun siger, "der SKAL være lys om natten - ellers kan jeg jo ikke se noget, når jeg sover!". Og det kan hun da egentlig have ganske ret i...

Anmeld

3. marts 2011

linemus

Jeg har lige nogen flere. Jeg prøver at huske at skrive dem ned med det samme, ellers glemmer jeg det kort efter Jeg håber, I synes, de er lige så sjove, som jeg gør

Sebastian (om noget far har sagt): "Det er bare mega LOL".

Signe leger med Nanna: "Nanna, du er Askepot, og jeg er din onde mor, og så må du ikke komme til balje, for det har jeg læst i en bog hjemme hos mormor."

Sebastian og jeg sidder sammen til skolens julefest og ser nogle større børn fra skolen synge. Sebastian hvisker: "Mor, se ham, der er nr.2 i den røde trøje. Det er min ørkenfjende."

Lidt efter snakker vi om, at de var til juleafslutning i kirken tidligere på dagen, og jeg spørger Sebastian, om det var spændende. "Næ, kirken var pærekedelig."

Sebastian laver opgaver i sin opgavebog og har gennemført en opgave. "Jeg laver lige et stankelben," siger han og tegner et V i øverste hjørne. (stankelben = flueben)

Før jul spurgte jeg Sebastian, om han stadig var kærester med Daniella. "Ja," siger han med den største selvfølgelighed og tilføjer: "Det er jeg altid i mit hjerte".

Signe og Sebastian leger ude i sneen. Sebastian siger: "Måske kommer julemanden. Han kommer altid i sin kano."

Anmeld

3. marts 2011

linemus

EJ, fandt lige to mere.

Signe (i zoologisk have) kigger på en lemur og siger: "Det er min yndlingsfarve!"

En morgen venter de tre store udenfor, mens jeg gør Sofie og mig selv færdig. De har fået besked på ikke at køre ud på vejen, men Signe og Nanna gør det alligevel, og Sebastian har skældt dem ud. Da jeg kommer ud, kommer Signe hen til mig og spørger: "Mor, hvor er lærestregen henne?"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.