linemus skriver:
Skolen holder ikke fastelavnsfest i år, som den plejer (lang historie), så nu er jeg med til at arrangere en sådan for skolebørnene (83 elever). Dog først til d.14. marts, da det er lige sent nok at arrangere noget til mandag.
Jeg har ikke selv været til fastelavnsfest, siden jeg var en lille pige, så jeg vil lige høre jer: Hvad hører sig til en fastelavnsfest? Jeg tænker både materielt og aktiviteter. Ind til videre er der fastelavnstønder og køller, slikposer, kage, saftevand, og der skal selvfølgelig slåes katten af tønden. Den varer kun 2 timer.
Line 
Hmmm det er også længe siden jeg har været til fastelavnsfest!
Men den bedste jeg husker, var at der var nogen boder, hvor man skulle vælte dåser, kaste med pile, ring spil osv, så vandt man brikker, som man så kunne gå og "købe" saft, slik, kage osv for.
Der var selvfølgelig også slå katten af tønden, men som barn var jeg ikke til at slå på en tønde, så det var bare et hit med de boder!
Der skal vel også kroner til kattekonge og katte dronning, pynt som fastelavnsris og andet tam tam.
Fastelavnsboller??
Bedste udlklædte?? sjoveste?? mest opfindsomme??? osv
hmmm ellers hvis der skal være andre aktiviteter, stoledans, ballondans, stop dans, tov trækning, spis til bolle (eller hedder det det, du ved bolle på en snor som hænger ned) eller spise et æble i vand, og derefter finde en vingummi i mel
God fornøjelse!