Ej sikke leg lagersalg hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. april 2011

Laulund87

JustAnotherName skriver:

I år har vi gjort ekstra god plads til barnevognen, børnene og de ventende fædre. HUSK kontanter for hurtig betjening.

KØBENHAVN 2. – 4. APRIL
ALLE DAGE KL. 10-18
Hal-D/ Strandgade 95A / 1401 København K

AARHUS 29. APRIL – 2. MAJ
Aarhus / Filmbyens studie 1 / 8000 Aarhus
Nye tidspunkter for LAGERSALG i AARHUS!
Fredag d. 29. april kl. 15-20
Lørdag d. 30. april kl. 10-18
Søndag d. 1. maj kl. 10-18

Skal du afsted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

mortil4dejligepiger

Er der nogen af Jer, der kan fortælle, hvordan priserne plejer at være?

Fx pris for body, dragt o.lign.

Anmeld

1. april 2011

JustAnotherName

Laulund87 skriver:

Skal du afsted?

uuuhh, jeg ved det ikke helt. Det kunne jeg nu nok godt finde på, tror jeg.

Har været til MALA, HOLLY og Ej-Sikke-Lej lagersalg én enkelt gang før - Altid sammen med min mor, hvilket har vist sig at være til min (eller rettere mine børns) fordel.

Selvom det er billig(ere), så kan man hurtigt komme til at bruge flere penge, end man har til den slags.

Meeen.....jeg TROR at jeg skal afsted....

Hvad med dig? 

Anmeld

1. april 2011

JustAnotherName

mortil3dejligepiger skriver:

Er der nogen af Jer, der kan fortælle, hvordan priserne plejer at være?

Fx pris for body, dragt o.lign.

Jeg ved det ærligt talt ikke rigtigt. Kan ikke huske priserne da jeg var afsted. Og det er jo heller ikke sikkert, at det lige er helt det samme en anden gang. Men tror at det er noget ala knap det halve af normalprisen. Altså cirka (næsten) 50% ift. nypriserne i butikkerne. Men det er skud og gætteri, jeg er ikke helt sikker.

Anmeld

1. april 2011

Laulund87

JustAnotherName skriver:

uuuhh, jeg ved det ikke helt. Det kunne jeg nu nok godt finde på, tror jeg.

Har været til MALA, HOLLY og Ej-Sikke-Lej lagersalg én enkelt gang før - Altid sammen med min mor, hvilket har vist sig at være til min (eller rettere mine børns) fordel.

Selvom det er billig(ere), så kan man hurtigt komme til at bruge flere penge, end man har til den slags.

Meeen.....jeg TROR at jeg skal afsted....

Hvad med dig? 

Jeg VIL afsted, men de havde jo skrevet forkert tidspunkt på Så det pludselig var kl 15 i stedet for kl 10..

Jeg havde lokket med min mor, men hun er så på arbejde der om eftermiddagen og manden nægter

Men afsted skal jeg nok komme, om fredagen

Anmeld

1. april 2011

Laulund87

JustAnotherName skriver:

Jeg ved det ærligt talt ikke rigtigt. Kan ikke huske priserne da jeg var afsted. Og det er jo heller ikke sikkert, at det lige er helt det samme en anden gang. Men tror at det er noget ala knap det halve af normalprisen. Altså cirka (næsten) 50% ift. nypriserne i butikkerne. Men det er skud og gætteri, jeg er ikke helt sikker.

Jeg mener priserne ligger på 1/3 af butiksprisen

Anmeld

1. april 2011

JustAnotherName

Laulund87 skriver:

Jeg VIL afsted, men de havde jo skrevet forkert tidspunkt på Så det pludselig var kl 15 i stedet for kl 10..

Jeg havde lokket med min mor, men hun er så på arbejde der om eftermiddagen og manden nægter

Men afsted skal jeg nok komme, om fredagen

Jeg skal lige have tjekket op på datoerne ift. arbejde/planer....

Anmeld

1. april 2011

Laulund87

JustAnotherName skriver:

Jeg skal lige have tjekket op på datoerne ift. arbejde/planer....

God idé

Sidst kom jeg lige da det startede og det resulterede i, at jeg stod en time udenfor og ventede. Så denne gang vil jeg være der tidligt og komme først ind..Hæhæ

Anmeld

1. april 2011

JustAnotherName

Laulund87 skriver:

God idé

Sidst kom jeg lige da det startede og det resulterede i, at jeg stod en time udenfor og ventede. Så denne gang vil jeg være der tidligt og komme først ind..Hæhæ

Vi kan da pakke en taske med lidt proviant, og ligge os sammen foran dørene i vores soveposer, indtil de åbner  hahaha

Anmeld

1. april 2011

Laulund87

JustAnotherName skriver:

Vi kan da pakke en taske med lidt proviant, og ligge os sammen foran dørene i vores soveposer, indtil de åbner  hahaha

Det er dælme en deal!

Men måske det bliver lidt koldt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.