Ihhh altså!! (og så mig der stamper "lidt" i gulvet!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Maria-s

Noah... Vi havde en aftale troede jeg??.. Slut Februar ville være helt fint til at hilse på hinanden.. Okok så aftalte vi at den 03.03.2011 da heller ikke ville være en dårlig dato for at du skulle komme ud til os, så jeg har haft slået koldt vand i blodet (synes jeg selv!) og ventet, og ventet OG ventet. MEN DET ER ALTSÅ I DAG!! og du sender bare slet ingen tegn til mig, om at du har tænkt dig at præsentere dig for os i dag....!

Mine hænder klør, mine fødder klør, min MAVE klør. Du er tung nu og jeg tænker hele tiden på om du nu har det godt derinde, om du bliver ved med at få nok mad og næring, om du har nok vand at svømme rundt i, ja om du har det godt derinde??

Så kære, kære Noah; allerede inden vi rigtig har hilst på dig (ja nok især din far, for jeg har jo været så heldig at kunne nyde dine bevægelse siden uge 17, ja så kan jeg sige at vi elsker dig over alt på jorden. Vi vil gøre alt hvad vi kan for at gi dig det bedste liv muligt. Vi vil gå igennem ild og vand for dig og Noah, din far vil bare SÅ gerne have lov til at holde, kramme og kysse dig!!  Ja jeg kan slet heller ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig til at se dine øjne, din næse, din mund, dine små, små fingre, din (formodentlig) tykke mave og lange ben.

Så Noah kom nu ud til din mor og far og lad os elske dig til op over begge dine øre og spar din mor for flere nerver omkring hvordan du har det derinde og alle de tanker hun ligger med hver eneste aften/ NAT om hvordan fødsel vil gå og om du overhovedet har tænkt dig at komme ud??... Jeg ved godt at vi sikkert vil bekymre os (om ikke endnu mere) når du først ER kommet ud, men lad du nu os bekymre os om det. Du skal bare koncentere dig om at svømme/ møve dig syd på, så du kan komme til at se dagens lys og nyde at få luft i dine stærke lunger.

Hotellet lukker altså i morgen (senest, basta)! Det ved du jo godt. Så hvorfor ikke bare få pakket dine ting sammen, der er jo ikke megt du skal have med, faktisk bare dig selv. Gi slip på din etværelses og de trygge rammer, vi LOVER der er trygt herude også. Vi skal nok holde dig varm og mæt. Din seng er redt, dit tøj vasket og diverse tæpper færdiggjort, fyldt med kærlighed og tanker om dig

Kærligst, din Mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Karina84

Ih hihi hvor er det dejligt skrevet  

Og hvor kunne jeg da bare ha skrevet det samme!!!! (hvis jeg havde evnerne til at brygge sådan en sød og sjov tekst sammen   ) 

Skal til sidste besøg hos min jdm i dag, SIDSTE - det betyder altså at så er man klar, færdig, finito med at være gravid nu!!

Forresten, kløen i hænder og på fødder, har du fået tjekket om du har noget graviditetskløe? Min jdm sagde at det kunne være tegn på dette...

Anmeld

3. marts 2011

Maria-s

Ih hihi hvor er det dejligt skrevet  

Og hvor kunne jeg da bare ha skrevet det samme!!!! (hvis jeg havde evnerne til at brygge sådan en sød og sjov tekst sammen   ) 

Skal til sidste besøg hos min jdm i dag, SIDSTE - det betyder altså at så er man klar, færdig, finito med at være gravid nu!!

Forresten, kløen i hænder og på fødder, har du fået tjekket om du har noget graviditetskløe? Min jdm sagde at det kunne være tegn på dette...

Ja jeg troede jo også fuld og fast på at mit FORRIGE JM besøg var mit det sidste (altså det FØR sidste gang). Ok så tog jeg så det SIDSTE JM besøg med! Men altså lige nu der tror jeg alligevel ikke på at det så blev det sidste, SIDSTE alligevel. Har en tid når jeg er 40+6 om en uge og lige nu virker det da til at jeg kommer til at skulle troppe op til denne også!  (stamper i gulvet!!).

Jeg vil SÅ GERNE have lov til at gå i gang med næste kapitel i vores liv. (det er ligesom dengang jeg gik i skole i de små klasser. Når vi fik udleveret vores nye skolebøger og opgavehæfter. Ja det var praktisk talt ulideligt IKKE at måtte kaste sig over de fine uskrevne sider med masser af spændende opgaver der bare VENTEDE på at blive løst!)

ALtså jeg regner med det (kløen) er sådan noget, men hvad jeg har kunnet læse mig til at det ikke noget der er farligt, men jeg har da tænkt mig at nævne det til min JM, når jeg skal se hende igen (hvad det sikkert ender med jeg skal!). Jeg gad bare virkelig godt at vide om der nu er nok fostervand derinde til ham, om han får nok næring om min moderkage stadig fungere fint.

Jeg synes jeg har haft så mange signaler de sidste uger, så jeg HAVDE virkelig ikke troet at jeg endnu ikke havde født. JEg har murren i maven, plukveer, et MEGA ømt skamben, periodevis kvalme, føler nogen gange at alle skruerne er røget ud af understellet, så det hele nu bare dingler lidt tilfældigt. Og ligesom andre har skrevet herinde ja så bliver wc-papiret studeret HVER gang (og DET er mange gange på et døgn!!) studeret nøjsommeligt om der er NOGEN FORM for blod/ tegnblødning. men nope, ikke en SKID!

Jeg synes jeg har haft mange DEJLIGE projekter til at holde mig beskæftiget (og jo det har jeg nydt rigtig meget, det er slet ikke det) og jeg har også masser af ting stadig som jeg kan kaste mig over, men altså det der med at samle fokus bliver svære og svære, jo mere utålmodigheden får kontrol over min hjerne.

Jeg har fødselsdag selv på lørdag. Min dejlige kæreste skal desværre arbejde, så jeg havde tænkt mig at køre hjem til mine forældre i østjylland, men min ellers så hårde far, tør ikke lade mig køre, for tænk nu hvis jeg går i fødsel!!? hehe Og det samme med kæresten; jamen SKAT!? Det kan du altså ikke, du må blive derhjemme, TÆT på hospitalet!

Nå men min mor siger at de vil se at få arrengeret at de så kommer herop Men altså det kan jo være ligemeget! Han gider jo ikke komme ud!! Jeg kan jo ikke blive VED med bare at sidde herhjemme altså!....

Nå men undskyld alt det BROK Det er jo bare fordi jeg inderst inde stadig er den her lille pige, der glæder sig helt usrtyrligt til at læse et nyt kapitel i sit liv og lære, elske og blive forundret over de næste skridt jeg skal ud på

Anmeld

3. marts 2011

Karina84

Nej det skulle vist ikke være så farligt, ved at de kan finde på at sætte en i gang pga. det, så måske det var en undskyldning

Ih igen, jamen jeg har det sååååå meget på samme måde, forstår præcis de tanker du går med!!  

Jeg har også mærket en del mere til plukveerne, skambenet gør såååå mega nas, vågnede flere gange i nat og tænkte nu må det være for havde svage mens. smerter (går ud fra det er det i mener med murren i maven   ) og ja får det dårligt indimellem og føler jeg knækker sammen, præcis som dig. Men nej, det er så også de eneste tegn der har meldt sig her, tænkt at man ligefrem håber på og glæder sig til at NU kommer de gode rigtige smerter, ih selvom man ikke aner hvordan de føles jo, hvilket er SÅ frustrerende

Vi er nemlig bare SÅ klar til at begynde vores nye liv som en lille familie, hold op vi glæder os og er så spændte!! Manden her, tør næsten ikke ta nogen steder, for hviiiiiis nu  Vi og især han er bare SÅ klar til at ta imod vores lille dreng

Her har mine projekter været bagningen, hold op jeg er blevet vild med at bage boller, banankage, muffins og tja så tror jeg at jeg kaster mig ud i at prøve at bage kanelsnegle i dag... men kan jo ligeså godt få lidt godt ud af ventetiden MUMS!

VEEEEESTØØØØV       

Anmeld

3. marts 2011

Mettemus

Sikke da et dejligt indlæg - altså, den lidt ærgerlige årsag taget i betragtning. Synes helt sikkert du skal gemme det til ham, så han kan læse det engang.

Sender dig en MASSE vestøv og ønsker dig en god fødsel i morgen. Kan godt forstå du glæder dig til at møde ham. Det er det største, og jeg ville gerne opleve det øjeblik igen og igen og igen ...

Kram

Anmeld

3. marts 2011

piadas

Hvor er det bare godt skrevet, Maria!

Jeg kan altså heller ikke forstå, han ikke kommer ud, men altså ikke for at være lyseslukker, men 11.03.11 lyder jo også godt...men så skal I jo altså vente 8 dage...og 8 dage er jo LAAAANG tid på dette tidspunkt i graviditeten...men det er da ikke helt tosset at have i starten af sit cpr.nr!

Anmeld

3. marts 2011

Maria-s

piadas skriver:

Hvor er det bare godt skrevet, Maria!

Jeg kan altså heller ikke forstå, han ikke kommer ud, men altså ikke for at være lyseslukker, men 11.03.11 lyder jo også godt...men så skal I jo altså vente 8 dage...og 8 dage er jo LAAAANG tid på dette tidspunkt i graviditeten...men det er da ikke helt tosset at have i starten af sit cpr.nr!

Jamen Pia du har jo så evigt ret! den 11.03.11 er OGSÅ en fin dato! MEN ALTSÅ!.....

Jeg HAVDE jo bare håbet at jeg skulle være Moar INDEN jeg blev 29 altså!.......  Men altså jeg har også tænkt mig at gøre alt hvad jeg kan for at få min JM til at lave noget hindeløsning der den 10. når jeg har min næste tid, for altså UD skal han sgu snart! Ikke at jeg IKKE kan få min tid til at gå, jeg har masser af stof der kan klippes i og syes i, men fokussen er der ikke rigtig (har syet ét (ét!) pudebetræk i dag og vasket noget stof det er det jeg har lavet i dag altså ud over sofa og comp) og jeg tør jo snart ikke bevæge mig hjemmefra! Selv mine forældre begynder at nedlægge veto mod at jeg "går hjemmefra". Boooooring!!.....

Anmeld

3. marts 2011

Maria-s

Karina84 skriver:

Nej det skulle vist ikke være så farligt, ved at de kan finde på at sætte en i gang pga. det, så måske det var en undskyldning

Ih igen, jamen jeg har det sååååå meget på samme måde, forstår præcis de tanker du går med!!  

Jeg har også mærket en del mere til plukveerne, skambenet gør såååå mega nas, vågnede flere gange i nat og tænkte nu må det være for havde svage mens. smerter (går ud fra det er det i mener med murren i maven   ) og ja får det dårligt indimellem og føler jeg knækker sammen, præcis som dig. Men nej, det er så også de eneste tegn der har meldt sig her, tænkt at man ligefrem håber på og glæder sig til at NU kommer de gode rigtige smerter, ih selvom man ikke aner hvordan de føles jo, hvilket er SÅ frustrerende

Vi er nemlig bare SÅ klar til at begynde vores nye liv som en lille familie, hold op vi glæder os og er så spændte!! Manden her, tør næsten ikke ta nogen steder, for hviiiiiis nu  Vi og især han er bare SÅ klar til at ta imod vores lille dreng

Her har mine projekter været bagningen, hold op jeg er blevet vild med at bage boller, banankage, muffins og tja så tror jeg at jeg kaster mig ud i at prøve at bage kanelsnegle i dag... men kan jo ligeså godt få lidt godt ud af ventetiden MUMS!

VEEEEESTØØØØV       

Ja det er de her mens-smerter jeg mener med murren i maven Men ja det er det der er SÅ frustrerende! Vi aner jo ikke hvordan det skal føles. Alle siger; jamen du er ikke i tvivl om når det rigtig går igang. Nuvel, men jeg gad altså også godt vide hvornår det er bare LIDT igang!!

Det kunne være jeg skulle kaste mig over bagningen i morgen, så er der også noget til hvis der kommer gæster på min fødselsdag

Anmeld

3. marts 2011

AnneBJ

Hvor er du sød!! Jeg hepper også på 110311 - lidt talspasser er man vel!!

Sender dig masser af vestøv og håber lille Noah snart er klar til at hilse på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.