Ih hihi hvor er det dejligt skrevet

Og hvor kunne jeg da bare ha skrevet det samme!!!! (hvis jeg havde evnerne til at brygge sådan en sød og sjov tekst sammen
)
Skal til sidste besøg hos min jdm i dag, SIDSTE - det betyder altså at så er man klar, færdig, finito med at være gravid nu!!
Forresten, kløen i hænder og på fødder, har du fået tjekket om du har noget graviditetskløe? Min jdm sagde at det kunne være tegn på dette...
Ja jeg troede jo også fuld og fast på at mit FORRIGE JM besøg var mit det sidste (altså det FØR sidste gang). Ok så tog jeg så det SIDSTE JM besøg med! Men altså lige nu der tror jeg alligevel ikke på at det så blev det sidste, SIDSTE alligevel. Har en tid når jeg er 40+6 om en uge og lige nu virker det da til at jeg kommer til at skulle troppe op til denne også! 
(stamper i gulvet!!)
.
Jeg vil SÅ GERNE have lov til at gå i gang med næste kapitel i vores liv. (det er ligesom dengang jeg gik i skole i de små klasser. Når vi fik udleveret vores nye skolebøger og opgavehæfter. Ja det var praktisk talt ulideligt IKKE at måtte kaste sig over de fine uskrevne sider med masser af spændende opgaver der bare VENTEDE på at blive løst!) 
ALtså jeg regner med det (kløen) er sådan noget, men hvad jeg har kunnet læse mig til at det ikke noget der er farligt, men jeg har da tænkt mig at nævne det til min JM, når jeg skal se hende igen (hvad det sikkert ender med jeg skal!). Jeg gad bare virkelig godt at vide om der nu er nok fostervand derinde til ham, om han får nok næring om min moderkage stadig fungere fint.
Jeg synes jeg har haft så mange signaler de sidste uger, så jeg HAVDE virkelig ikke troet at jeg endnu ikke havde født. JEg har murren i maven, plukveer, et MEGA ømt skamben, periodevis kvalme, føler nogen gange at alle skruerne er røget ud af understellet, så det hele nu bare dingler lidt tilfældigt. Og ligesom andre har skrevet herinde ja så bliver wc-papiret studeret HVER gang (og DET er mange gange på et døgn!!) studeret nøjsommeligt om der er NOGEN FORM for blod/ tegnblødning. men nope, ikke en SKID!
Jeg synes jeg har haft mange DEJLIGE projekter til at holde mig beskæftiget (og jo det har jeg nydt rigtig meget, det er slet ikke det) og jeg har også masser af ting stadig som jeg kan kaste mig over, men altså det der med at samle fokus bliver svære og svære, jo mere utålmodigheden får kontrol over min hjerne.
Jeg har fødselsdag selv på lørdag. Min dejlige kæreste skal desværre arbejde, så jeg havde tænkt mig at køre hjem til mine forældre i østjylland, men min ellers så hårde far, tør ikke lade mig køre, for tænk nu hvis jeg går i fødsel!!? hehe
Og det samme med kæresten; jamen SKAT!? Det kan du altså ikke, du må blive derhjemme, TÆT på hospitalet! 
Nå men min mor siger at de vil se at få arrengeret at de så kommer herop
Men altså det kan jo være ligemeget! Han gider jo ikke komme ud!! Jeg kan jo ikke blive VED med bare at sidde herhjemme altså!....
Nå men undskyld alt det BROK
Det er jo bare fordi jeg inderst inde stadig er den her lille pige, der glæder sig helt usrtyrligt til at læse et nyt kapitel i sit liv og lære, elske og blive forundret over de næste skridt jeg skal ud på