Er snart ved at være træt af det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Pige1984

Ja så bløder jeg jo som en vild igen 

Min mens kom den 28/2. Og sidst kom den 29/1, så min cyklus må jo ligge på 30 nu eller er jeg helt forkert på den ? Den har altid lagt på 28. Men det kan vel godt ændre sig.

Jeg troede ellers lige den var der den her gang for jeg havde så ømme bryster fra den 17-22 ferbuar og havde ÆL 10-11 februar. 

Jeg ved snart ikke hvad vi gør forkert for nu er der gået 13 måneder siden vi startede på PB. Jeg fik jo en positiv test i juli omkring den 24 men mistede da jeg var 5+4  Og oplevede BIO i november og januar 

Nu i den her cyklus vil jeg prøve det der med at have en pude under måsen og benene op af væggen og lægge 30 min inden jeg går på wc. Så må vi se om det hjælper 

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal gøre. Jeg skal til gynækolog den 22 marts for det synes lægen da jeg har mistet 3 gange.

Jeg har en veninde, der smed p-pillerne i december og nu er hun gravid og jeg vil så gerne vise min glæde for hende men det er svært når man selv så brændene ønsker sig et barn  OG jeg følser mig lidt som en dårlig veninde så 

Så nu må tante rød godt gå og så må ÆL gerne komme, hader den vente tid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

britze

kan godt forstå at du er rigtig træt af det.. håber for dig at det snart sker..

selv tror jeg ikke rigtig så meget på det med puden under numsen, men det kan vel ikke skade

held og lykke

Anmeld

4. marts 2011

Krabben

Hej

Jeg kan godt forstå du føler dig nedtrykt. Jeg havde samme opevelse som dig, inden jeg blev gravid med min datter.

Jeg bev hurtigt gravid da jeg ønskede det, men mistede i 12 uge ved missed abortion... Og så skete der bare ikke noget bagefter. Den ene måned tog den anden uden en positiv test. og først 10 måneder senere blev jeg gravid igen. Jeg ved godt andre har ventet meget længere, men derfor var det alligevel hårdt at miste et ønskebarn, og så se månederne gå bagefter..... Men det er godt at høre, at lægen tager jer alvorligt og vil undersøge, om der er noget der ikke er, som det skal være.

Ønsker dig alt held med at blive gravid så hurtigt som muligt.

Mvh

Krabben

Anmeld

4. marts 2011

Pige1984

Krabben skriver:

Hej

Jeg kan godt forstå du føler dig nedtrykt. Jeg havde samme opevelse som dig, inden jeg blev gravid med min datter.

Jeg bev hurtigt gravid da jeg ønskede det, men mistede i 12 uge ved missed abortion... Og så skete der bare ikke noget bagefter. Den ene måned tog den anden uden en positiv test. og først 10 måneder senere blev jeg gravid igen. Jeg ved godt andre har ventet meget længere, men derfor var det alligevel hårdt at miste et ønskebarn, og så se månederne gå bagefter..... Men det er godt at høre, at lægen tager jer alvorligt og vil undersøge, om der er noget der ikke er, som det skal være.

Ønsker dig alt held med at blive gravid så hurtigt som muligt.

Mvh

Krabben

Jeg tror bare ikke der er noget galt for ellers ville de jo kunne se det når de har scannet mig de 3 gange efter jeg har mistet og tror ikke der er noget galt med manden svømmer for ellers ville jeg jo ikke blive gravid. Men min læge snakkede noget om at det kan være jeg ikke danner homoner hurig nok, og da kunne man få nogle sprøjter næste gang jeg blev gravid.

Anmeld

4. marts 2011

Krabben

Det lyder da meget fornuftigt synes jeg.

Jeg krydser fingre for, at det "bare" er et hormontilskud der skal til for at spiren bliver hvor den skal.

Mvh

Krabben

Anmeld

7. marts 2011

Nana88

Forstår godt det er rigtig hårdt og især at i har mistede 1 gang.

Men for at se lidt positivt på det så ved i jo at du godt kan blive gravid (måske ikke så positiv måde at vide det på)

Vi har selv prøvede i 10 mdr og intet er sker overhoved, og ja det tager på en rigtig meget...

Håber snart du står med en positiv test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.