melder mig på banen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Ønskeønskeønskebarn

Hej Piger,

Nu melder jeg mig på banen... er i dag 4+3 og ja elsker det allerede. men sikke en angst der samtidig dukker op. Angsten for at miste det igen Hvordan klarer i andre det??

Vi har prøvet i 10 måneder og vi oplevede en SA i august...

Vil så gerne til de 12 uger så jeg kan slappe lidt af i tankerne... men hold op det er svært... alt lige fra, nu gjorde det ondt i maven til hmm... jg sys ikke de graviditetstest bliver tydligere eller at stregerne kommer hurtigere selvom jeg har taget en hver morgen i tre dage:O

Bare lige tanker herfra... ha en god dag smukke piger...

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Klumpedumpe

Hej! Benytter lige din tråd til også at melde min ankomst :-) Jeg er i dag 5+4 og bare så lykkelig for den lille spire i maven :-) Men uha ja, glæder mig også til de første 12 uger er veloverstået! Samtidig skal jeg have lavet en moderkagebiopsi, da jeg i forvejen har en datter med kromosomfejl og tænker også ekstremt meget over resultatet af den og ikke mindst de risici, der er forbundet med at få foretaget sådan...Mange gode tanker til dig og din spire

Anmeld

4. marts 2011

Madam Blå

Jeg går med på den

Jeg er 4+4 i dag. Og er så glad for det Jeg testede positiv for to dage siden, men var helt sikker på, at jeg var gravid allerede for to uger siden. Og til vores store glæde herhjemme, så er jeg

Har regnet mig frem til at jeg har termin den 7. november. Så der er lang tid til - men allerede nu er jeg meget bekymret for hvordan det mon skal gå. Mister jeg barnet, er der noget galt med det, og alle de ting.. Kører rundt i hovedet på mig. Håber det bare er en fase, og så kan jeg nyde graviditeten fuldt ud

Held og lykke til jer begge! Det skal nok gå

Knus

Anmeld

4. marts 2011

cecilie_dk

puhh jeg har det på samme måde har aldrig nogensinde tænkt så meget som jeg har gjort den sidste uge er idag 4+6 og glæder mig til de 3 første mdr. er overstået så man kan nyde det:-) blev enig med kæresten igår om en tryghedsscanning så bestilte en imorges til d. 19 marts så det glæder jeg mig til og ser forhåbentlig et lille hjerte slå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.