Bryllupsgave til manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.346 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Kaufie

Vi har blomsterbryllup i dag - 4 år

Det synes jeg jo skal fejres - og jeg ved manden har en gave til mig, så det vil jeg jo gerne gengælde..... Men min hjerne er tom.... Han har også fødselsdag om en uge, og han mangler jo intet.

Hvad har I givet jeres mænner i bryllupsgave?? 

Kaufie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Siber

øøhhh hvor pinligt, jeg kan sku ikke huske det men han har fået gave! jeg ligger lige ammehjernen i blød!!!

Men I år havde jeg tænkt han skulle have såden et smart barbersæt. Han bruger ikke elektrisk, så han får såden en høvl, kost og noget på et smart stativ!

Jo nu kan jeg huske det, han fik en nøglering fra georg Jensen, og de andre kan jeg ikke lige huske!!

Men nogen forslag: en regnmåler, en vejrsation hvis han er til sådan noget, et frugt træ til haven? noget lir til bilen eller eller jeg er tom for ideer billetter til koncert, fodbold, teater el lig

Hvad er din mand til? hvilken type?

Knus Siber

Anmeld

3. marts 2011

ivfmarie

some hot lovin'

Det vil helt sikkert være et hit!!

Anmeld

3. marts 2011

Kaufie

ivfmarie skriver:

some hot lovin'

Det vil helt sikkert være et hit!!

God plan!

Det skal så lige koordineres med Naja.... Men jeg har skam tænkt mig at tage en lur i dag, så jeg måske kan holde mig vågen lidt længere i aften....

Anmeld

3. marts 2011

Kaufie

Siber skriver:

øøhhh hvor pinligt, jeg kan sku ikke huske det men han har fået gave! jeg ligger lige ammehjernen i blød!!!

Men I år havde jeg tænkt han skulle have såden et smart barbersæt. Han bruger ikke elektrisk, så han får såden en høvl, kost og noget på et smart stativ!

Jo nu kan jeg huske det, han fik en nøglering fra georg Jensen, og de andre kan jeg ikke lige huske!!

Men nogen forslag: en regnmåler, en vejrsation hvis han er til sådan noget, et frugt træ til haven? noget lir til bilen eller eller jeg er tom for ideer billetter til koncert, fodbold, teater el lig

Hvad er din mand til? hvilken type?

Knus Siber

Tak for ideer - nøgleringen har jeg brugt...

Vi har vejrstation - og vores frimærke af en have vil han helst asfaltere hvis han fik lov.... Lir til bilen.... den er go' men vi har en skrabet model Skoda Felicia, så alt lir vil se underligt ud....

Han er til computere, spil og rollespil...... Hmmmmm......kunne være jeg skulle slå et smut om rollespilsbutikken i dag - måske de har nogen ideer....

Anmeld

3. marts 2011

linemus

Det er svært, og jeg har ingen gode idéer. Kun et til hot lovin' og et stort tillykke til jer

- Line

Anmeld

3. marts 2011

Kaufie

Det blev til en æske chokoladetapas fra summerbird, hvor der er to stykker af hver slags, så vi kan sidde og smovse i stearinlysets skær.....

Anmeld

3. marts 2011

linemus

Kaufie skriver:

Det blev til en æske chokoladetapas fra summerbird, hvor der er to stykker af hver slags, så vi kan sidde og smovse i stearinlysets skær.....

Ren win-win

Anmeld

3. marts 2011

Kaufie

linemus skriver:

Ren win-win

Han kigger jo også på den buket blomster jeg har fået, ik??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.