Synes I ikke det går PÆNT stærkt???? Woooow, vidste godt det ville gå stærkt - det har alle fortalt mig... Men SÅ hurtigt?! Det føles jo som om det var igår han blev født, og wupti! på mandag er han 3 måneder gammel..
Han smiler HELE tiden, og har gjort det godt 1½ måned.. Nu er der også kommet lyd på - ihh han er nu dejlig :-) Han er ved at "træne" til at sidde selv (med lidt hjælp fra os) og tror ik der går længe før han kan klare det alene.. Han er også OK på maven - men er ikke heelt glad for at ligge for længe ad gangen.. han bruger allerede str 68 (kan dog stadig passe noget 62), men han er så også 65 cm lang - store knægt!! Han ELSKER at spise, og hvis det stod til ham spiste han hver 1½ time - men så bliver mine bryster altså lange.. Det kan jeg slet ikke overskue, så jeg prøve at strække den til hver 2½-3 time i stedet ;P
Mht at sove, så er han faktisk ret nem om natten, han vågner 1-2 gange (i tidsrummet 22 - 08) og spiser ganske lidt og sover så videre. Om dagen kan det være lidt sværere.. Med hjælp fra den kære Sussie herinde fra Baby.dk har jeg nu "lært" at putte ham .. sådan rigtigt
Jeg er SUPER stolt. Før havde jeg svært ved at få ham til at sove uden det skulle foregå i mine arme, nu kan jeg ligge ham i liften, putte en t-shirt af min ned ved siden af ham , en sut i munden og så sover han inden for 5 minutter
YES!! Så MANGE TAK TIL SUSSIE 

Billedspam
!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld