Dejlig lille Victor..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Mor Christa

Synes I ikke det går PÆNT stærkt???? Woooow, vidste godt det ville gå stærkt - det har alle fortalt mig... Men SÅ hurtigt?! Det føles jo som om det var igår han blev født, og wupti! på mandag er han 3 måneder gammel..

Han smiler HELE tiden, og har gjort det godt 1½ måned.. Nu er der også kommet lyd på - ihh han er nu dejlig :-) Han er ved at "træne" til at sidde selv (med lidt hjælp fra os) og tror ik der går længe før han kan klare det alene.. Han er også OK på maven - men er ikke heelt glad for at ligge for længe ad gangen.. han bruger allerede str 68 (kan dog stadig passe noget 62), men han er så også 65 cm lang - store knægt!! Han ELSKER at spise, og hvis det stod til ham spiste han hver 1½ time - men så bliver mine bryster altså lange.. Det kan jeg slet ikke overskue, så jeg prøve at strække den til hver 2½-3 time i stedet ;P

Mht at sove, så er han faktisk ret nem om natten, han vågner 1-2 gange (i tidsrummet 22 - 08) og spiser ganske lidt og sover så videre. Om dagen kan det være lidt sværere.. Med hjælp fra den kære Sussie herinde fra Baby.dk har jeg nu "lært" at putte ham .. sådan rigtigt Jeg er SUPER stolt. Før havde jeg svært ved at få ham til at sove uden det skulle foregå i mine arme, nu kan jeg ligge ham i liften, putte en t-shirt af min ned ved siden af ham , en sut i munden og så sover han inden for 5 minutter YES!! Så MANGE TAK TIL SUSSIE

Billedspam !!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Mor Christa

... og beklager lige den slaskede mave I får lov at se på en af billederne - min krop er endnu ikke i tip top form efter fødslen haha. Ved godt jeg ik kan blive ved med at bruge den undskyldning, men det kommer nok!

Anmeld

2. marts 2011

meem

Årrh hvor er han bare nuttet

Anmeld

3. marts 2011

Mor Christa

meem skriver:

Årrh hvor er han bare nuttet

Taak Det synes jeg også haha , men han er altså også bare mors dreng!

Anmeld

3. marts 2011

Mamalou

Han er bare rigtig skøn, især på billede 2

Anmeld

3. marts 2011

Mor Christa

Mamalou skriver:

Han er bare rigtig skøn, især på billede 2

Ihh, tak Ja jeg fangede lige farmand og søn i et ømt øjeblik hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.