Udvilkingen.. Det går stærkt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Mor Christa

.. og lige et lille indlæg mere
Synes I ikke det går PÆNT stærkt???? Woooow, vidste godt det ville så stærkt - det har alle fortalt mig... Men SÅ hurtigt?!
Det føles jo som om det var igår han blev født, og wupti! på mandag er han 3 måneder gammel..
Han smiler HELE tiden, og har gjort det godt 1½ måned.. Nu er der også kommet lyd på - ihh han er nu dejlig :-) Han er ved at "træne" til at sidde selv (med lidt hjælp fra os) og tror ik der går længe før han kan klare det alene.. Han er også OK på maven - men er ikke heelt glad for at ligge for længe ad gangen.. han bruger allerede str 68 (kan dog stadig passe noget 62), men han er så også 65 cm lang - store knægt!!

Han ELSKER at spise, og hvis det stod til ham spiste han hver 1½ time - men så bliver mine bryster altså lange.. Det kan jeg slet ikke overskue, så jeg prøve at strække den til hver 2½ time i stedet ;P

Hvordan går det med jeres decemberbabyer?? Er jeg den eneste der synes det går ALT for stærkt??

I slipper ikke for billedspam - og jeg håber heller ikke at jeg slipper for en omgang billedspam fra jer

KNUS

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Persille83

hvor er han fin og dejlig

Ja det går stærkt med de små mirakler. Her bliver Caroline 2 måneder i morgen, og synes også at der sker noget med udviklingen hver dag.

[IMG]http://i53.tinypic.com/fkqfeo.jpg[/IMG]

Anmeld

4. marts 2011

Mor Christa

Persille83 skriver:

hvor er han fin og dejlig

Ja det går stærkt med de små mirakler. Her bliver Caroline 2 måneder i morgen, og synes også at der sker noget med udviklingen hver dag.

[IMG]http://i53.tinypic.com/fkqfeo.jpg[/IMG]

Taak, det synes jeg sjovt nok også hehe..
Ihh, ja det er så vildt.. Kan slet ikke fatte at det er tre måneder siden allerede!!!!! Puha

Anmeld

6. marts 2011

Sakris

Ja, det er helt vildt så stærkt det går. Næsten hver dag kan Isabella en ny lyd, eller gøre noget nyt. Hun er nu 2,5 måned og opdagede for alvor sine hænder igår. Hun bliver helt skiløjet af at se på dem... hehe... Hun er bare blevet rigtig sjov, og vil gerne ligge 15-20 min for sig selv, hvis bare jeg er i rummet. Det er virkelig fedt.

At ligge på maven vil hun ikke så gerne. Hun bliver så sur Så hun ligger kun på maven på mine ben eller mave. Hun vil gerne sove i sin egen seng. og falder selv i søvn i den om aftenen (for det meste).

Vi er kommet i en mødregruppe, hvor der er 2,5 ¨måned mellem den ældste og Isabella. Og hold da helt fast, der kommer til at ske et endnu mere voldsomt spring i de næste par måneder

Anmeld

6. marts 2011

Sakris

Og hvor er din søn, da bare skøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.