8+3 and counting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

MaybeBaby

Sof skriver:

Hvor er det dejligt, dem glæder jeg mig til at se  Det går fremad og i morgen er det 1 måned siden udskrabningen, så håber vi snart har heldet med os igen og at jeg når at blive større og få en fin bebs ud af det, så kan vi få sammenlignet de mavebilleder ordenligt jo 

Ja, skal jo følge mit udvalgte mavse-offer. Men jeg vil nu også stalke dig lige indtil endnu et vidunder er kommet til verdenen! Håber snart du bliver tyk på den fede måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Sof

MaybeBaby skriver:

Ja, skal jo følge mit udvalgte mavse-offer. Men jeg vil nu også stalke dig lige indtil endnu et vidunder er kommet til verdenen! Håber snart du bliver tyk på den fede måde

Det håber jeg også, lige nu er jeg bare tyk og stadig i graviditetsbukser da det gør ondt at have mine gamle på. De kan sagtens lukkes og jeg kan have dem på, men får ondt hvis jeg har dem på for længe, så det har jeg opgivet igen, men håber nu også at jeg snart er tyk på den fede måde igen 

Anmeld

6. marts 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Værsgo Maalene - så er der lidt babyhule til dig også

Eeeej, sikke fin du er - og sikke du stråler

WOW - det klæder dig

Anmeld

6. marts 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Eeeej, sikke fin du er - og sikke du stråler

WOW - det klæder dig

Sikke søde ord mange tak for det - det varmede. Regner med nyt mavebillede på tirsdag - så er jeg ligesom blevet fotograferet indefra og ud den dag

Anmeld

6. marts 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Sikke søde ord mange tak for det - det varmede. Regner med nyt mavebillede på tirsdag - så er jeg ligesom blevet fotograferet indefra og ud den dag

Ja, selvfølgelig skal vi da opdateres på alle leder og kanter - det vil jeg se frem til

Anmeld

6. marts 2011

NinaNymannMadsen

det er da en fin babyhule allerede der.

Anmeld

6. marts 2011

MaybeBaby

Astasmor skriver:

det er da en fin babyhule allerede der.

Mange tak Hvorfor bygge en et-værelset, når der er maveskind til at bygge en luksuslejlighed Men har intet taget på endnu. Har faktsik tabt et par kg, så det er bare maven der har flyttet sig foran. Lidt sjovt faktisk.

Anmeld

7. marts 2011

NinaNymannMadsen

MaybeBaby skriver:

Mange tak Hvorfor bygge en et-værelset, når der er maveskind til at bygge en luksuslejlighed Men har intet taget på endnu. Har faktsik tabt et par kg, så det er bare maven der har flyttet sig foran. Lidt sjovt faktisk.

rigtig nok. haha

det er da kun godt nok det bare har flyttet sig om foran.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.