... arp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Fru.Mäes <3

.. Ved godt at der har været utrolig mage indlæg ang. arp - men jeg må simpelthen have nogle råd..

Felix har sindssyg meget arp...

Jeg har prøvet:

- Olie og kæmmet grundigt, er der stadigvæk..

- Olie og give en pilothue på natten over, er der stadigvæk..

- Har pøvet shampooen SASHA, er der stadigvæk..

Er jeg bare SUPER utålmodig eller hvad?

HJÆLP mig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

morethanperfect

FrøkenHedegaard skriver:

.. Ved godt at der har været utrolig mage indlæg ang. arp - men jeg må simpelthen have nogle råd..

Jeg har prøvet:

HJÆLP mig!!

Jeg har det samme problem som dig .. Oscar har nærmest haft det i 4 mdr. nu ... Hmm ...

Anmeld

2. marts 2011

Clisolka

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg har prøvet:

HJÆLP mig!!

Har I prøvet med vaseline? Det virkede utrolig effektivt her hos os 

Anmeld

2. marts 2011

oo

vi smurte Sols hovedbund ind i babyolie ca 3 timer før hun kom i bad om aftenen. uden hue eller noget. og så vaskede vi med shampoo når hun kom i bad og redte bagefter MOD hårene på hovedet. det gik væk efter 3 behandlinger

Anmeld

2. marts 2011

Fru.Mäes <3

morethanperfect skriver:

Jeg har det samme problem som dig .. Oscar har nærmest haft det i 4 mdr. nu ... Hmm ...

Anmeld

2. marts 2011

Melbek

ja, så ved jeg ikke om jeg kan hjælpe, men kan da fortælle hvordan jeg gjorde/gør, s kan du jo se om du har prøvet det

Da Sarah fik arp og jeg første gang gjorde noget ved det, fik hun olie i håret et par timer og så kæmmede jeg ligeså stille. Så kom hun i bad, vasket håret med alm. babyshampoo, puttede lidt babyolie i vandet til sidst og blev efterfølgende kæmmet. Det gjorde jeg et par gange med et par dages mellemrum og så var det meste væk. Jeg har efterfølgende kun vasket hendes hår med babyshampoo og sørget for at massere hovedbunden godt, hver gang hun har været i bad. En gang i mellem får hun lidt olie i vandet, men langt fra hver gang. Det har hjulpet her og hun har ikke haft skyggen af arp siden..

Jeg læste at det kunne være godt at masserer hovedbunden, da dette kunne påvirke blodomløbet og der skulle hjælpe på, at der ikke bliver dannet så meget arp - men jeg aner ikke om det er rigtigt... Dog har jeg gjort det og om det er det der har virket, eller det har været badene -aner jeg jo ikk

Håber du finder en løsning på det

Anmeld

2. marts 2011

Fru.Mäes <3

bb78 skriver:

Har I prøvet med vaseline? Det virkede utrolig effektivt her hos os 

Jeg er blevet frarådt at bruge vaseline, da det lukker de små porrer til i hovedbunden...

Men måske man skulle give det et forsøg!? 

Anmeld

2. marts 2011

Clisolka

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg er blevet frarådt at bruge vaseline, da det lukker de små porrer til i hovedbunden...

Men måske man skulle give det et forsøg!? 

Jeg tror vi gav hende vaseline 2 gange og så var det faktisk væk Jeg har set at der er mange der anbefaler vaseline ang. arp 

Anmeld

2. marts 2011

Fru.Mäes <3

Tjuhl skriver:

vi smurte Sols hovedbund ind i babyolie ca 3 timer før hun kom i bad om aftenen. uden hue eller noget. og så vaskede vi med shampoo når hun kom i bad og redte bagefter MOD hårene på hovedet. det gik væk efter 3 behandlinger

.. Kunne være jeg skulle forsøge det i morgen..

Gjorde du det hver dag eller hvad?

Anmeld

2. marts 2011

Fru.Mäes <3

Melbek skriver:

ja, så ved jeg ikke om jeg kan hjælpe, men kan da fortælle hvordan jeg gjorde/gør, s kan du jo se om du har prøvet det

Da Sarah fik arp og jeg første gang gjorde noget ved det, fik hun olie i håret et par timer og så kæmmede jeg ligeså stille. Så kom hun i bad, vasket håret med alm. babyshampoo, puttede lidt babyolie i vandet til sidst og blev efterfølgende kæmmet. Det gjorde jeg et par gange med et par dages mellemrum og så var det meste væk. Jeg har efterfølgende kun vasket hendes hår med babyshampoo og sørget for at massere hovedbunden godt, hver gang hun har været i bad. En gang i mellem får hun lidt olie i vandet, men langt fra hver gang. Det har hjulpet her og hun har ikke haft skyggen af arp siden..

Jeg læste at det kunne være godt at masserer hovedbunden, da dette kunne påvirke blodomløbet og der skulle hjælpe på, at der ikke bliver dannet så meget arp - men jeg aner ikke om det er rigtigt... Dog har jeg gjort det og om det er det der har virket, eller det har været badene -aner jeg jo ikk

Håber du finder en løsning på det

ARHHA, måske jeg skulle prøve at massere hans hovedbund lidt så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.