ja, så ved jeg ikke om jeg kan hjælpe, men kan da fortælle hvordan jeg gjorde/gør, s kan du jo se om du har prøvet det 
Da Sarah fik arp og jeg første gang gjorde noget ved det, fik hun olie i håret et par timer og så kæmmede jeg ligeså stille. Så kom hun i bad, vasket håret med alm. babyshampoo, puttede lidt babyolie i vandet til sidst og blev efterfølgende kæmmet. Det gjorde jeg et par gange med et par dages mellemrum og så var det meste væk. Jeg har efterfølgende kun vasket hendes hår med babyshampoo og sørget for at massere hovedbunden godt, hver gang hun har været i bad. En gang i mellem får hun lidt olie i vandet, men langt fra hver gang. Det har hjulpet her og hun har ikke haft skyggen af arp siden..
Jeg læste at det kunne være godt at masserer hovedbunden, da dette kunne påvirke blodomløbet og der skulle hjælpe på, at der ikke bliver dannet så meget arp - men jeg aner ikke om det er rigtigt... Dog har jeg gjort det og om det er det der har virket, eller det har været badene -aner jeg jo ikk 
Håber du finder en løsning på det 
Anmeld