Baby badeble.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.741 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Benjamins'mor

Hejsa alle i skønne piger.

Jeg har lige et spørgsmål angående badebleer som jeg håber i kan hjælpe med at svare på.

Ved i hvad str. den badeble med find nemo på er?

Og kan babyerne stadig have badebukser udover bleen? Eller er det nok bare med bleen?

Hilsen Christina, mor til Benjamin på 2 mdr imorgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Nettemor

det er nok bare med bleen. og mener det er den lille 3-6 kg

Anmeld

2. marts 2011

Benjamins'mor

nettemor skriver:

det er nok bare med bleen. og mener det er den lille 3-6 kg

Okay, mange tak.

Synes bare den så lidt stor ud, men det kan da godt være at de skal være det når det er en badeble.

Anmeld

2. marts 2011

nathja

de fås helt fra størrelse x-small og op til large.. der er forskellige motiver i hver pakke..

de kan godt have en badebuks uden på men det er ikke nødvendigt, de holder fint nok..

går selv til babysvømning med begge unger og de bruger begge badeble under deres badetøj..

Anmeld

2. marts 2011

Benjamins'mor

nathja skriver:

de fås helt fra størrelse x-small og op til large.. der er forskellige motiver i hver pakke..

de kan godt have en badebuks uden på men det er ikke nødvendigt, de holder fint nok..

går selv til babysvømning med begge unger og de bruger begge badeble under deres badetøj..

Okay.

Men hvad gør man så når man selv skal skylle sig efter badning og have tøj på? Hvor gør man så af baby?

Anmeld

2. marts 2011

Nettemor

benjamins'mor skriver:

Okay.

Men hvad gør man så når man selv skal skylle sig efter badning og have tøj på? Hvor gør man så af baby?

de har pusleplader i omklædningsrummet. så du pakker baby ind i et håndklæde mend du selv er i bad,.. ellers hvis du skal til baby svømning er der jo mange andre så kan du jo se hva de gør ;-) sådan gjorde jeg.. og ellers kan du altid prøve at ha en veninde med de første par gange så i kan hjælpes..

Anmeld

2. marts 2011

nathja

der hvor vi går til svømning er seperat omklædning til helsebadet hvor ungerne skal i, der er lang bordplade hvor ungerne kan lines op, så skiftes vi til at holde øje med ungerne og går så i bad lidt på skift 

Anmeld

2. marts 2011

Benjamins'mor

nettemor skriver:

de har pusleplader i omklædningsrummet. så du pakker baby ind i et håndklæde mend du selv er i bad,.. ellers hvis du skal til baby svømning er der jo mange andre så kan du jo se hva de gør ;-) sådan gjorde jeg.. og ellers kan du altid prøve at ha en veninde med de første par gange så i kan hjælpes..

Kan baby ikke trille ned af puslepladen?

Anmeld

2. marts 2011

Benjamins'mor

nathja skriver:

der hvor vi går til svømning er seperat omklædning til helsebadet hvor ungerne skal i, der er lang bordplade hvor ungerne kan lines op, så skiftes vi til at holde øje med ungerne og går så i bad lidt på skift 

Jeg skal ikke til baby svømning, skal bare i svømmehal med en veninde og hendes dreng.

Anmeld

2. marts 2011

meem

benjamins'mor skriver:

Jeg skal ikke til baby svømning, skal bare i svømmehal med en veninde og hendes dreng.

Min datter sad i sin autostol med et stykke legetøj imens jeg selv gjorde mig klar...

Når vi var færdige sov hun i sin autostol mens jeg gjorde mig færdig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.