Giv mig links til kreative bloggere (DIY)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

mariamiss6

uhu der var mange, er da helt vild med den der fra bournonville... sikke en kæææææmpe samling diy'er

Men er det bare mig der er åndssvag? fordi mange af de blogs jeg klikker ind på, de indeholder kun 3-4 diy'er og jeg læser det bare, på blogs'ne, som om at der burde være mange flere????

Jeg kan ligesom bare ikke finde ud af at klikke mig rundt måske?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

4. marts 2011

muzen

mariamiss6 skriver:

uhu der var mange, er da helt vild med den der fra bournonville... sikke en kæææææmpe samling diy'er

Men er det bare mig der er åndssvag? fordi mange af de blogs jeg klikker ind på, de indeholder kun 3-4 diy'er og jeg læser det bare, på blogs'ne, som om at der burde være mange flere????

Jeg kan ligesom bare ikke finde ud af at klikke mig rundt måske?

hvad er DIY?

Anmeld Citér

4. marts 2011

kamtok

På Pralerier har hun ikke fået lagt alle DIYs på endnu.. De kommer sådan lidt sporadisk  Men hun beskriver ofte hvordan hun har gjort, hvilket mønster hun bruger osv. og så skriver hun bare såååå godt.. Det er en fornøjelse at læse.. 

Anmeld Citér

4. marts 2011

mariamiss6

muzen skriver:

hvad er DIY?

Do It Yorself  = DIY

Anmeld Citér

4. marts 2011

muzen

mariamiss6 skriver:

Do It Yorself  = DIY

logik!! er sku ikke så kvik i dag ;-)

Anmeld Citér

4. marts 2011

mariamiss6

kamtok skriver:

På Pralerier har hun ikke fået lagt alle DIYs på endnu.. De kommer sådan lidt sporadisk  Men hun beskriver ofte hvordan hun har gjort, hvilket mønster hun bruger osv. og så skriver hun bare såååå godt.. Det er en fornøjelse at læse.. 

Okay, jamen jeg tænkte faktisk på at  bede Henrik låse tråden her til toppen af kreativ debatten, så linksøne altid er til at finde, og så kan der forhåbentlig komme flere på med tiden, som i galleri trådene

Anmeld Citér

4. marts 2011

mariamiss6

muzen skriver:

logik!! er sku ikke så kvik i dag ;-)

Anmeld Citér

4. marts 2011

muzen

mariamiss6 skriver:

Okay, jamen jeg tænkte faktisk på at  bede Henrik låse tråden her til toppen af kreativ debatten, så linksøne altid er til at finde, og så kan der forhåbentlig komme flere på med tiden, som i galleri trådene

super ide det skal du helt sikkert gøre :-)

Anmeld Citér

4. marts 2011

kamtok

mariamiss6 skriver:

Lyder som en rigtig god idé 

Elsker de kreative blogs rundt omkring - man kan virkelig finde feeeed inspiration.. Fandt selv en forleden til hvordan man kan lave sine egne "snekugler" med glimmer i 

Anmeld Citér

4. marts 2011

muzen

kamtok skriver:

Lyder som en rigtig god idé 

Elsker de kreative blogs rundt omkring - man kan virkelig finde feeeed inspiration.. Fandt selv en forleden til hvordan man kan lave sine egne "snekugler" med glimmer i 

link tak ;-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.