.. men egentlig ikke til at få en baby mere lige nu. Er der nogen der kender den følelse?
Jeg savner at have en bebs i maven og den specielle følelse, det er, at være gravid. Det var så skidehyggeligt og for det meste fyldt med glæde og indretning af børneværelse og drømme om, hvad den lille bebs var for én. Åh, hvor jeg dog kigger misundeligt på andre gravide (dumt at være herinde så!) og sluger fødselsberetninger, for utroligt som det nok lyder for mange førstegangsfødende, så glæder jeg mig meget til at skulle føde igen engang. Der er vist også noget med, at nogle hormoner får en til at glemme smerterne..- der er måske noget om snakken.
Men tanken om to børn på en gang, hele tiden, er lidt overvældende. Kan man mon være for doven til at have to børn er et andet spørgsmål?
Jeg er sådan lidt magelig og tænker, at mødre med to børn er sådan en slags superhelte! Tænk at det kan være så svært at læse sig selv, om man har lyst til et barn mere nu? Måske, hvis man er nødt til at spørge, så har man ikke?
Anmeld