verdens strengeste forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

DLM

benjamins'mor skriver:

Jeg kan godt forstå dem, jeg ville sku heller ikke stoppe med at ryge fordi skolen var røgfri og fordi de ikke må ryge inde i hjemmet.

De kan jo bare gå udenfor og ryge.

Altså jeg har røget mange gange på røgfrie skoler, men har aldrig hørt for det.

jo det er da vildt at komme der til og så få konfiskeret alt man har, men det er jo deres hjem og deres regler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Happiness

benjamins'mor skriver:

Jeg kan godt forstå dem, jeg ville sku heller ikke stoppe med at ryge fordi skolen var røgfri og fordi de ikke må ryge inde i hjemmet.

De kan jo bare gå udenfor og ryge.

Altså jeg har røget mange gange på røgfrie skoler, men har aldrig hørt for det.

Ja men når nu de er i skolens uniform, så synes jeg ik det er ok. Det er jo ik deres eget tøj. Jeg ville da blive sur hvis der er nogen der låner mit tøj, og så ryger i det!

Men det er da surt, at man ik må ryge når man er afhængig. Kan jeg da sagens sætte mig ind i (er eks-ryger )

Anmeld

2. marts 2011

Benjamins'mor

DLM skriver:

jo det er da vildt at komme der til og så få konfiskeret alt man har, men det er jo deres hjem og deres regler.

Ja, det er det.

Men jeg havde ikke fundet mig i det, det er jo ikke dem selv der har valgt at komme dertil.

Anmeld

2. marts 2011

DLM

benjamins'mor skriver:

Ja, det er det.

Men jeg havde ikke fundet mig i det, det er jo ikke dem selv der har valgt at komme dertil.

nej det er rigtig nok, jeg ville nok også være lidt mobset til at begynde med

Anmeld

2. marts 2011

Benjamins'mor

DLM skriver:

nej det er rigtig nok, jeg ville nok også være lidt mobset til at begynde med

Altså det er svært at holde op med at ryge, og især når man KEDER sig bliver man hurtigt rygetrængene.

Anmeld

2. marts 2011

DLM

Altså det er svært at holde op med at ryge, og især når man KEDER sig bliver man hurtigt rygetrængene.

helt enig, det er mega svært, men det kan lade sig gøre så må man jo bare finde en anden aktivitet

Anmeld

2. marts 2011

Miss BananaHammock

Jeg kan slet ikke forstå at nogen synes at de er strenge forældre... synes de er meget rimelige. Jeg er glad for at min mor var streng omkring rygning. Jo jeg har røget, men aldrig rigtig faldet i som de veninder jeg havde der måtte ryge hjemme. De ryger stadig idag. 

Man kan aboslut ikke generalisere, men jeg synes hun har så meget ret i at børn skal have lov til at være børn. 

Men jeg har heller ingen børn endnu, så jeg ved godt at jeg sikkert får mit at se til når dem jeg får bliver teenagere. 

Jeg er dog stor tilhænger af at man som ung har tjanser hjemme og at man lærer glæden ved frivillig arbejde, samt glæden ved gensidig respekt!

Anmeld

2. marts 2011

Sofia

DK skriver:

Kirstine mener at verdens strengeste/farligste mor bor nede af vejen i vores by. Hun råber nemlig ligesom en mand, iflg. den bette!

Jeg bliver nød til lige at lave en smiley her!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.