Nyt herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
0 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Syntes i dag har været en super dag efter i trisdags i sidste uge og frem har det efter weekenden bare gået bedre og bedre mandag morgen var dog lige hård efter en weekend også morgen stress.Men i dag syntes jeg virkelig jeg er mere klar i hovede huske godt igen og taget dagen som den nu kom.Var dog lidt angst da jeg handle ind her hved 16 tiden også hjem lave mad smøre madpakkerne men syntes nu det gik meget bedre ind førhen have mere ro på mig selv og tanken i mit hovede sagde henriette det tager den tid det tager af smør madpakkerne og lave maden.

I morgen stå aftensmaden efter min planen på hakkedrenge/bøffer med spejleæg og katofler(manden og hans søn siger pasta).

Så jeg håber det går.

Jeg har sagt til steen han må klar de 3 madpakker i morgen. Da min datter komme i morgen og er her til søndag aften eller mandag morgen og hun er normalt ikke i børnehaven hveranden fredag(hos mig) men de skal klædes ud og slå katten af tønnen i børnehaven fredag.Så hun skal afsted steen køre hende så.Jeg kan jo ikke hente og aflever hende eller det kan jeg godt men jeg skal med 2 busse og det taget 1 time og 40 min + om morgen kan hun så første være der 10.40 da jeg lige skal have den anden stor(min den stor søn) med taxaen og ned med den lille mega roede så derfor har vi lave den aftale hun har fri hver anden fredag og mandag køre steen hende så i børnehaven hvis ikke hun blever aflever søndag kl 18.30 op til os.

Men alt i alt går detgodt her.Jeg syntes dog stadig jeg har min had og ked af det her omkring min datter ikke bor hos mig mere eller PT.Savne er værste og tanken om hun en dag siger gider dig ikke mor hader dig osv pga jeg gav slip på hende og lod hende flytte hjem til sin far i sommers.Men på den anden sidse tænker jeg også jeg gjorede det bedste for hende som tingen nu var og stadig er..

Håber hun tilgiver mig eller hva man siger og håber hun en dag flytter hjem til mig igen men jeg kan godt se så længe hun går i den børnhave og mine tur her er det ikke muligt af være mor for hende på fuldtid for hun kvære næsten ligeså meget som de 3 dreng til sammen + hun har taleproblemmer støtteperson på og talepadagog + der er dagbog vi alle skal skrive i for hverdag. 

Jeg savner hende og FUCKKKKKKKKKKK JEG GLÆDER MIG TIL AF FÅ HENDE I MORGEN...

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.